hello peopless!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elainelouise

hello peopless!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 17:22

Hallo!
Ik ben al een tijdje op bokt maar niet super actief.
Wou me toch even voorstellen! Ik ben dus Elaine, ben 19 jaar oud.
Heb geen eigen paardje maar wel een super lief verzorgpaardje. Een ijslander die Gandalf heet. Een ontzettend lief maar heel eigenwijs en koppig beestje. Ik werk als caissière bij een supermarkt.

Iemand die zich ook aan mij wilt voorstellen? :')

Groetjes !

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: hello peopless!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:45

Hallo Elaine en welkom op Bokt!

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:51

hoi! welkom op bokt, je zult hier vast veel bijleren :)
wat een leuke naam voor een paard zeg!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 08:27

merrylegs schreef:
hoi! welkom op bokt, je zult hier vast veel bijleren :)
wat een leuke naam voor een paard zeg!

Hihi leuk he ! Er staat nog een ijslander bij en die heet Gandur. Zijn beste maatjes haha.
Heb al heel wat dingen gezien en veel rondgekeken.. ben nu al een beetje verslaafd :o

cherellew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:20

Haha Hallo Elaine! Welkom op bokt!

Dan zal ik me ook even voorstellen.. Ik ben 17 en verzorg 3 paardjes en een shet op dit moment. 1 merens en 2 arabieren. Ze zijn western ingereden. Is weer heel anders dan dressuur. Doe jij dat ook wel eens?

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 18:41

cherellew schreef:

Dan zal ik me ook even voorstellen.. Ik ben 17 en verzorg 3 paardjes en een shet op dit moment. 1 merens en 2 arabieren. Ze zijn western ingereden. Is weer heel anders dan dressuur. Doe jij dat ook wel eens?