Daarna vroeg ik me eigenlijk af, hoe worden deze foto's gekozen? Want gezien mijn foto er bij staat, en ik niet heel veel views/reacties had, gaat het blijkbaar niet om de meest bezochte topics, en dat dacht ik eerst altijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline schreef:De meeste foto's die in uitgelicht staan, zoek ik inderdaad uit tussen alle fototopics die op Bokt geopend worden. Ik probeer de bijzondere topics er tussenuit te halen, soms omdat de foto's gewoon ontzettend mooi zijn, soms omdat er een speciaal verhaal bijhoort, of omdat het foto's zijn van iets wat je niet vaak op Bokt ziet. Ook JITP staat er soms tussen, maar dat is maar 1 van de vele fotofora die Bokt rijk is, dus dat zal niet elke week gebeuren.
Manzano: Als je nu met je muis over de foto gaat, komt de titel van het topic in zicht.
ik stond er een paar weken geleden ook op, haha.
Op dit moment worden de tips die via de tem binnenkomen en gave topics die de mods tegenkomen verzameld. Zeker niet alleen de mooiste foto's van alleen de prof, maar juist ook die bijzondere momenten die nu eens een keer op de foto staan. Een paard met z'n hoofd in een fietstas omdat ie per sé alle restjes lekkers te pakken wil krijgen, had ik nog niet eerder gezien