Uitgelicht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:21

Vandaag zag ik tot mijn verrassing een foto van mijn pony op de voorpagina staan bij 'uitgelicht', de 4e foto. Best gek en ook wel leuk om ineens je eigen pony op bokt-home te zien :j
Daarna vroeg ik me eigenlijk af, hoe worden deze foto's gekozen? Want gezien mijn foto er bij staat, en ik niet heel veel views/reacties had, gaat het blijkbaar niet om de meest bezochte topics, en dat dacht ik eerst altijd.

eclair98

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:22

hehe, dat wil ik ook wel weten! misschien met de mooiste foto's?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:24

Ik denk dat ze kiezen op de mooiste foto's of de verhalen die erbij staan :P

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:24

Als je een leuk topic met mooie foto's tegen komt kun je daarop temmen en aangeven dat je het leuk zou vinden dat topic bij uitgelicht terug te zien :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:25

Mijn foto heeft er ook eens gestaan, had ook geen idee waarom. :+
Was een foto die ik gemaakt had op HE dus misschien was het een soort reclame iets of om te laten zien dat er al foto's te bekijken waren van HE.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:25

eclair98 schreef:
hehe, dat wil ik ook wel weten! misschien met de mooiste foto's?

De foto van mijn pony is nou niet echt een mooie foto :+ Wel grappig, maar kwalitatief niet best, zeker niet als je dat vergelijkt met de fotoshoots van profs die er ook bij staan.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:26

Onderwerp: Uitgelicht

Eline schreef:
De meeste foto's die in uitgelicht staan, zoek ik inderdaad uit tussen alle fototopics die op Bokt geopend worden. Ik probeer de bijzondere topics er tussenuit te halen, soms omdat de foto's gewoon ontzettend mooi zijn, soms omdat er een speciaal verhaal bijhoort, of omdat het foto's zijn van iets wat je niet vaak op Bokt ziet. Ook JITP staat er soms tussen, maar dat is maar 1 van de vele fotofora die Bokt rijk is, dus dat zal niet elke week gebeuren.

Manzano: Als je nu met je muis over de foto gaat, komt de titel van het topic in zicht.

Verder wordt er regelmatig getemd op topics, die geven wij door en teamleden dragen zelf ook topics aan en Eline beslist welke uiteindelijk geplaatst worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:27

@Zonnebloem: Dankjewel voor je uitleg, of beter, quote met uitleg.
Ik had al even gezocht op "uitgelicht" en "uitgelicht wanneer" maar kwam het andere topic niet tegen :o

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:29

Wat leuk zeg! :)) ik stond er een paar weken geleden ook op, haha.
Wilde net wat gaan typen maar zag net dat iemand anders mij al voor was :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:27

Volgens mij worden de leukste en opvallendste topics van dat moment/die dag er uit gepikt, en dat gaat volgens mij niet alleen om de kwaliteit maar ook om het verhaal van het topic etc :P

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:38

Zonnebloem quote het meeste al :) Op dit moment worden de tips die via de tem binnenkomen en gave topics die de mods tegenkomen verzameld. Zeker niet alleen de mooiste foto's van alleen de prof, maar juist ook die bijzondere momenten die nu eens een keer op de foto staan. Een paard met z'n hoofd in een fietstas omdat ie per sé alle restjes lekkers te pakken wil krijgen, had ik nog niet eerder gezien :)