2 keer boeken en DVD's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DJZ

2 keer boeken en DVD's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 12:45

Hoi,
Ik kwam er net achter dat er 2 plekken zijn voor boeken en DVD's. 1 bij het paardgerelateerde gedeelte en 1 bij niet- paardgerelateerde gedeelte. Aangezien er in beide gedeeltes zowel gewone- als paarden boeken/DVD's worden aangeboden, lijkt mij 1 van die twee overbodig?
Ik weet niet hoe jullie hierover denken??
Groetjes :)

Oscar
Forumcoördinator

Re: 2 keer boeken en DVD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:23

Voor die splitsing hebben we bij het opzetten van de Markt eigenlijk bewust gekozen zodat de paardgerelateerde boeken/DVD's makkelijker te onderscheiden zijn van de 'gewone' boeken en films.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor kleding. Een paardrijbroek is ook een vorm van kleding, maar toch hebben we de rijkleding apart geplaatst van de vrijetijdskleding zodat je makkelijker kunt vinden wat je zoekt.

DJZ

Re: 2 keer boeken en DVD's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 00:09

Okee, maar volgens mij snappen sommige gebruikers dit niet helemaal :)
Maakt mij verder ook niet uit, het viel me alleen maar op :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:59

liesenlizzy, ik ben het met je eens dat veel gebruikers het niet door hebben. Misschien is het handiger de titel bij paardgerelateerde boeken/dvd's iets te wijzigen in paardenboeken/-dvd's of iets dergelijks.
Nu zoek ik vaak bij beiden even, maar dat is niet echt nodig als de titels duidelijker onderscheid maken.
Ik had er zelf ook al over gedacht hierover een topic te maken, maar ik ben niet zo'n topicopener...