BoktNieuwsBrief in PB, "Bokker van de maand" op de home page

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

BoktNieuwsBrief in PB, "Bokker van de maand" op de home page

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:47

Hallo allen,

Na aanleiding van de BoktNieuwsBrief plaats ik dit bericht.

Mij lijkt het leuk als een Bokker in het virtuele zonnetje word gezet/ Bokker van de maand, deze Bokker dan op de home page van bokt komt (met bijvoorbeeld een fotootje, een stukje informatie) en natuurlijk in de BNB.

Wat vinden jullie?

Ook vroeg ik mij af, of de BNB naar alle PB inboxen gestuurd kon worden.

Mvg,
Michelle

Rintah

Re: BoktNieuwsBrief in PB, "Bokker van de maand" op de home page

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:57

Bnb via pb lijkt mij niet handig, heel veel mensen lezen deze niet of maar heel af en toe.
bokker van de maand is een leuk idee, maar waarop wil je dan selecteren wie die bokker wordt?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:59

Wat als de bokker van de maand misschien de gedachte van het virtuele zonnetje wel leuk vindt, maar niet zo nodig op de homepage hoeft?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:07

Ik vind het idee best wel leuk.. :j

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:10

ik vind het wel een leuk idee, en die bokker van de maand zou je kunnen selecteren op dat iemand iets heel speciaals heeft gedaan of iets goeds heeft bereikt.

nieuwsbrief in pb vind ik persoonlijk niet prettig, maar is er een optie om je daarvoor op te geven als je dat wil.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 04:09

Ik hoop dat nieuwsbrief via pb niet gaat gebeuren :) Ik lees hem zelden.. staat bijna nooit iets in waarvan ik denk, goh interessant. Vooral de wist je dat....

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 07:52

MacavityL schreef:
Wat als de bokker van de maand misschien de gedachte van het virtuele zonnetje wel leuk vindt, maar niet zo nodig op de homepage hoeft?

Dan kan diegene dat doorgeven .

De BNB als optie in inbox is inderdaad een beter idee, misschien kan er ook zo'n optie ontworpen worden voor :'niet op de home page willen'

En tja, stel je staar bij uitgelicht maar wilde t niet... Is ook een home page. Ik daarin tegen vind t erg leuk :)

Als je info over betreffend persoon wilt, is er denk ik toch contact mrt deze persoon nodig, dan kan deze ook doorgeven dat hij/zij dit liever niet heeft, mocht dat zo zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 10:00

BNB per PB lijkt me een beetje onnodig, hij staat toch keurig op het forum en mensen die hem willen lezen, lezen hem.

Er is nu al wel een categorie Virtueel zonnetje trouwens ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 10:25

Wat ik wel leuk vind is als je zou kunnen aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen bijv per mail. Ik vergeet het altijd := maar vind het best leuk..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 10:44

saskiakefie schreef:
Wat ik wel leuk vind is als je zou kunnen aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen bijv per mail. Ik vergeet het altijd := maar vind het best leuk..

Ik ook

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:28

Ik zit er persoonlijk niet op te wachten dat hij in mijn mail- of pbbox verschijnt ;)

Hij staat uiteraard hier op Forumzaken, maar komt ook nog met een link op de voorpagina te staan.
Ik zal eens kijken of er misschien iets mee gedaan kan worden, zoals bijvoorbeeld in het gedeelte 'Uitgelicht' op de voorpagina. Of misschien in een andere vorm.
Ik link dit topic even naar de redactie.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:32

Op zich een leuk idee, maar hebben jullie ook een idee voor de selectie criteria? Wanneer is iemand een Bokker van de maand in jullie ogen?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:47

hmm, als diegene een bijzondere actie heeft uitgehaald, bijzondere situaties meegemaakt (zoals nu bijvoorbeeld Sandra met dessert)

of juist een keer een bijzonder type, die niet de standaard denkbeelden heeft (huertecilla, arabesk)

maar inderdaad, criteria zijn lastig vast te stellen..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 12:16

Rintah schreef:
hmm, als diegene een bijzondere actie heeft uitgehaald, bijzondere situaties meegemaakt (zoals nu bijvoorbeeld Sandra met dessert)

of juist een keer een bijzonder type, die niet de standaard denkbeelden heeft (huertecilla, arabesk)

maar inderdaad, criteria zijn lastig vast te stellen..

Precies
Fresco (zoals ze heet op bokt) heeft bijvoorbeeld met haar pony van 1.50 een winstpunt in de prix st. George gehaald!

En misschien dat je ook iemand kunt opgeven, waarvan je vind dat die dat verdiend.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:21

Graag ontvang ik dan zulke namen en de prestatie die zij geleverd hebben :) Het is voor mij onmogelijk om heel bokt af te speuren (moet van mijn baas ook nog werken.. >;) )

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 14:46

Haha. Als dit op zondags doorgegeven kan worden, wil ik best maandelijks wat doorsturen hoor!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:59

PB is altijd welkom hier over.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:59

nouja, 4 namen heb je nu dus al ;)
kan je als je een maandje niemand met bijzondere gebeurtenissen hebt bevoorbeeld een 'bijzonder' figuur doen. eventueel ook wel een leuke zijn de initiatiefnemers van de bokt-spooktocht komende april. geen 'bekende bokker's ' maar wel een leuk initiatief. juist ook leuk om relatief onbekende bokkers eens naar voren te schuiven :)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 15:00

Rintah schreef:
nouja, 4 namen heb je nu dus al ;)
kan je als je een maandje niemand met bijzondere gebeurtenissen hebt bevoorbeeld een 'bijzonder' figuur doen. eventueel ook wel een leuke zijn de initiatiefnemers van de bokt-spooktocht komende april. geen 'bekende bokker's ' maar wel een leuk initiatief. juist ook leuk om relatief onbekende bokkers eens naar voren te schuiven :)

Precies :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:11

Ik vind het niet zo'n goed idee. De zonnetjes kunnen nu naar iedereen gaan, ook naar bokkers die misschien niet zo opvallend geweest zijn, maar voor één persoon iets hebben betekend. Anders wordt het weer een soort van populariteitsding. Mij kan het ook niet zo boeien om veel te weten over één bepaald persoon, daar dient een profiel voor. Maar als iemand een korte vermelding kan krijgen, zonder daar toeters en bellen bij te moeten hebben, is dat toch prima?