Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:maar als een PB gelezen is is het toch niet zoveel moeite om even een een bericht terug te sturen dat je ermee bezig bent?
Desiree_1993 schreef:Polly schreef:maar als een PB gelezen is is het toch niet zoveel moeite om even een een bericht terug te sturen dat je ermee bezig bent?
Het hoeft dus niet eens te zijn dat de PB gelezen is, het kan ook zijn dat alleen de PB box geopend is.
Dorus schreef:Ik heb ook wel eens getemt met tekst en uitleg waarom ik temde (was een dubbel topic meen ik me te herinneren) waarna het topic enkel verplaatst werd en de tem gesloten.
Deed mij vermoeden dat mijn tem niet gelezen was, maar er nav mijn tem direct naar het topic gekeken werd naar wat er mis was. Heb er nog een paar berichtjes achterna gestuurd, maar er werd niet veel aan gedaan. Ging ook niet om een zware zaak dus heb het er maar bij gelaten, maar het gaf me nou niet bepaald een prettig gevoel.
Polly schreef:daar heeft bokt toch zo'n mooie functie voor, dat de PB naar een andere map gaat als ie gelezen is? Tenminste dat word altijd vermeld als die vraag weer gesteld word op FZ
Polly schreef:Veel moeite is het niet, maar simpelweg de tijd ontbreekt tijdens mijn werkzaamheden.maar als een PB gelezen is is het toch niet zoveel moeite om even een een bericht terug te sturen dat je ermee bezig bent?