Het verwijderen van topics in je lijstje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Het verwijderen van topics in je lijstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 14:10

Beetje vreemde titel.

Hallo :Y)

Als je op topics reageert dan komen die allemaal te staan onder 'mijn berichten' als je linksboven in op Bokt.nl drukt.

Is het misschien mogelijk om topics waar je niks meer mee doet die daar tussen weg te halen?

Bij die topics heb ik dus geen stipje staan. Wil alleen het daar wat leger hebben en de topics die daar weg kunnen, weg gaan.

Is dat mogelijk :)

Liefss

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:00

Het is wel mogelijk om je voor minder topics te abboneren, maar echt verwijderen lukt (nog) niet altijd even goed.

Je kunt berichten uit je 'Eigen berichten' verwijderen door inderdaad het stipje weg te halen.
De database heeft het er soms een beetje moeilijk mee, vandaar dat hij het niet altijd goed doet :(:)
Het kan zijn dat de topics nog in je 'Eigen berichten' blijven staan, maar het topic zal niet weer bovenaan verschijnen omdat je dan niet meer op de hoogte wordt gehouden.

Mijn tip: Probeer kleine(ere) hoeveelheden (3 á 4 topics) per keer te ontstippen.
Dit kost één keer veel tijd, maar als je het daarna netjes bij houdt werkt het wel.

JesdaJinn

Re: Het verwijderen van topics in je lijstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:04

Brdankt voor je reactie! Hier kan ik wel wat mee

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:45

Muurp schreef:
Het is wel mogelijk om je voor minder topics te abboneren, maar echt verwijderen lukt (nog) niet altijd even goed.

Je kunt berichten uit je 'Eigen berichten' verwijderen door inderdaad het stipje weg te halen.
De database heeft het er soms een beetje moeilijk mee, vandaar dat hij het niet altijd goed doet :(:)
Het kan zijn dat de topics nog in je 'Eigen berichten' blijven staan, maar het topic zal niet weer bovenaan verschijnen omdat je dan niet meer op de hoogte wordt gehouden.

Mijn tip: Probeer kleine(ere) hoeveelheden (3 á 4 topics) per keer te ontstippen.
Dit kost één keer veel tijd, maar als je het daarna netjes bij houdt werkt het wel.

Ik heb dit probleem gister ook even gehad! Maar ik heb ontdekt dat als je nadat je gereageerd hebt meteen het stipje weghaalt het eigenlijk altijd wel goed gaat, anders gewoon het stipje weghalen en even wachten. :)