ik ben kim, 26 jaar en belgische-die-woont-in-nederland. vlakbij de grens nog wel, ongeveer een 20min van antwerpen. ik heb een hond, een dalmatierteefje van 3 jaar en ze heet aiki (aka noedels).
ik heb ook 3 paarden, allereerst trixy: kreeg haar toen ik 12 was, zij is ondertussen een hoogbejaarde dame met een uitzonderlijk talent om de weide te versieren. doet ze echt goed.

dan balladyn: (ooit nog van een bokker geweest, weet niet of ze hier nog actief is) is het paard van mijn vriend, grote (1.68) bruinbonte ruin van 12 jaar en man, dat paard is zijn gewicht in goud waard!
en dan pancho, mijn zorgenkind maar ook mijn beste vriendje. ik heb voor hem wel eens een topic geopend bij opsporing verzocht, met het idee dat een van de vorige eigenaars is vergeten de gebruiksaanwijzing mee te sturen.

ik kwam op een dag bij een vriendin (die koopt en verkoopt op kleine schaal) en daar stond hij, vanaf de eerste aai over die grote neus wist ik: dit is mijn paard. probleem was dat ik eigenlijk helemaal niet op zoek was naar een paard, en helemaal niet zo'n groen ding als hij. bloed zweet en heel veel tranen heeft 'ie al gekost maar ik heb gelukkig nog geen dag spijt gehad van mijn beslissing, en ik ben sindsdien overtuigd van het volgende: je vind geen paard, het paard vind jou als het daar tijd voor is.
als iemand nog meer wil weten...barst los!
groetjes kim