Ook nu maar eens voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Baredawn

Ook nu maar eens voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 21:59

Ik lees al wat langere tijd mee op Bokt, maar zal mij nu ook maar eens voorstellen. Lijkt mij wel zo netjes.

Mijn naam is Judith, ben 43 jaar en woon in Beverwijk. Ben getrouwd met René, heb twee dochters, Lotte (8 jaar) en Mirte (5 jaar). In het dagelijks leven ben ik hondentrimster. Uiteraard heb ik dus ook hondjes, twee Chinese Naakthonden. De eerste is Stratego, en dit is een Naakthond MET haar, de zg. Powder Puff. Stratego is 3 jaar oud. De tweede is Rutger, en hij is een "True Hairless" Naakthond. Dit houdt in dat 'ie helemaal kaal is, behalve op zijn hoofd, pootjes en staart. Rutger is 2 jaar.

Verder hebben wij nog twee katten, Europese Kortharen. De eerste is Dodge, een oudje van 16 jaar. De tweede is Roosje, een jonge dondersteen van 1 jaar.

Natuurlijk ben ik ook besmet met het paardenvirus, en mijn dochters hebben dit (leuke) virus inmiddels ook opgelopen.
Ik heb 19 jaar lang mijn eigen paard gehad. Een Quarter Horse merrie genaamd "Bare Dawn", roepnaam Dawn.
De eerste tien jaren dat ik haar had, heb ik fanatiek western gereden, ook wedstrijden. Maar nadat de kinderen zijn geboren, ben ik gewoon lekker recreatief aan de slag gegaan.

Helaas is er aan het samenzijn met mijn paardekind een einde gekomen. Op 3 oktober jl. heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om Dawn, op 29-jarige leeftijd, in te laten slapen. Ik weet dat ik voor haar de juiste beslissing heb genomen, maar ik mis haar nog dagelijks! Ik zal een dezer dagen een "In Memoriam" voor haar plaatsen, want een plekje op deze eregalerij verdient ze zeker!

Dit is dus mijn Dawnieponnie:
Afbeelding

En dit zijn mijn hondjes:
Afbeelding

Van mijn katten heb ik helaas nog geen foto's in Photobucket staan, maar die zal ik ook nog wel eens plaatsen.

Groetjes weer,
Judith

Geryon

Re: Ook nu maar eens voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 23:04

Welkom!

Onwijs stoere naam, Bare dawn! Sterkte.. :(:)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 23:10

Geryon schreef:
Welkom!

Onwijs stoere naam, Bare dawn! Sterkte.. :(:)

Wilde precies hetzelfde posten!

Welkom!

Baredawn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 00:08

Dank jullie wel +:)+