Offtopic reacties op de Markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

Offtopic reacties op de Markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 23:25

Regelmatig zie ik op de bokt markt reacties staan als 'Oooh wat een mooi paard! Als ik geld had zou ik hem kopen' of bij hengsten ter dekking 'Nou voor dát geld kom ik hem direct wel ophalen hoor :D'

Hartstikke grappig, maar aangezien het totaal geen toegevoegde waarde heeft en als adverteerder het vrij vervelend is, waarom is het op de markt niet verboden en op het forum wel?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 23:28

Haha zag laatst ook een meisje die een pony wel wou verzorgen ipv kopen alleen stond de pony te ver weg en mocht ze niet buiten haar eigen provincie reizen van haar ouders.

Ik zet in mn advertenties dat ik reactie per pb wil.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Offtopic reacties op de Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:29

Het verschil tussen het forum en de Markt is dat reacties op de Markt door de adverteerder zelf aangepast kunnen worden. Je bent dus eigenlijk moderator in je eigen advertenties. Je mag dus ook zelf bepalen welke reacties je wilt laten staan en welke je wilt verwijderen, je kunt de reacties zelf beheren.

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:52

Had laatst ook een rare reactie gehad op een advertentie die ik op Boktmarkt had gezet.
Ik had een advertentie gezet voor een bijrijder voor mijn pony omdat we nu geen geschikt ruitertje voor hem hebben. Krijg ik een reactie dat ik hem beter kan verkopen als ik geen ruiter voor hem heb!
Vinden jullie dat ook een rare reactie of ligt dat aan mij?

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:55

Alfi2010 schreef:
Had laatst ook een rare reactie gehad op een advertentie die ik op Boktmarkt had gezet.
Ik had een advertentie gezet voor een bijrijder voor mijn pony omdat we nu geen geschikt ruitertje voor hem hebben. Krijg ik een reactie dat ik hem beter kan verkopen als ik geen ruiter voor hem heb!
Vinden jullie dat ook een rare reactie of ligt dat aan mij?

Misschien is het een hint en willen ze hem graag hebben haha!
Maar anders vind ik het ook onzin, als je dat zou willen zet je um wel te koop toch?

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:01

Tja, dat zou ook kunnen, maar dan kunnen ze dat ook gewoon vragen.
En nee, we willen hem niet verkopen. Het is een toppertje, we hebben hem zelf verkeersmak en zadelmak gemaakt en zijn hem zonder veel problemen aan het beleren voor de wagen, verder loopt hij elke week braaf zijn rondjes met kleine kinderen en kinderen met een beperking en doet hij regelmatig mee met kinderfeestjes. Hij kijkt nergens van op, is nergens van onder de indruk en is superlief voor alles en iedereen. Helaas is mijn dochtertje (3,5jr) nog te klein om hem zelf te rijden en daarom zoeken we dus een bijrijder.
Boktmarkt leek mij wel een plek om zo iemand te zoeken had eerlijk gezegd op Bokt niet zo'n rare reactie verwacht ben er een beetje beduuds van.

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:05

Alfi2010 schreef:
Tja, dat zou ook kunnen, maar dan kunnen ze dat ook gewoon vragen.
En nee, we willen hem niet verkopen. Het is een toppertje, we hebben hem zelf verkeersmak en zadelmak gemaakt en zijn hem zonder veel problemen aan het beleren voor de wagen, verder loopt hij elke week braaf zijn rondjes met kleine kinderen en kinderen met een beperking en doet hij regelmatig mee met kinderfeestjes. Hij kijkt nergens van op, is nergens van onder de indruk en is superlief voor alles en iedereen. Helaas is mijn dochtertje (3,5jr) nog te klein om hem zelf te rijden en daarom zoeken we dus een bijrijder.
Boktmarkt leek mij wel een plek om zo iemand te zoeken had eerlijk gezegd op Bokt niet zo'n rare reactie verwacht ben er een beetje beduuds van.

Ach, er zitten veel pennies tussen!! :) Ik zou het gewoon blijven proberen,
klinkt als een leuke verzorg/bijrijd pony! Succes!

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:25

Had naar aanleiding van de reactie toch even een berichtje gestuurd. kreeg net bericht terug: ze wilde hem inderdaad kopen hihi. Voel me nu wel een beetje trots.

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:30

Alfi2010 schreef:
Had naar aanleiding van de reactie toch even een berichtje gestuurd. kreeg net bericht terug: ze wilde hem inderdaad kopen hihi. Voel me nu wel een beetje trots.

Haha!! Ik had al zo'n vermoede ja!!
Misschien het een idee om hem te lease voor een x aantal jaar?
Misschien 3 jaar laten lease aan die mensen (kosten huur stal + x bedrag huur paard),
en dan is je kindje 6,5 en kan die zelf rijden? Wordt er wat mee gedaan tot die
tijd en verdien je er iets aan :)

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:00

Lease zou inderdaad kunnen, maar dan wil ik wel dat hij hier op stal blijft staan en dan maar voor een paar dagen per week zodat mijn dochtertje er toch iedere week een beetje mee kan stappen en het jongetje van 10 (met een beperking) er ook nog plezier aan heeft.
Dit komt dan uiteindelijk neer op wat we nu zoeken: een ruitertje die hem minimaal 2x per week gaat rijden.
Wel bedankt voor de tip.