Hartstikke grappig, maar aangezien het totaal geen toegevoegde waarde heeft en als adverteerder het vrij vervelend is, waarom is het op de markt niet verboden en op het forum wel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alfi2010 schreef:Had laatst ook een rare reactie gehad op een advertentie die ik op Boktmarkt had gezet.
Ik had een advertentie gezet voor een bijrijder voor mijn pony omdat we nu geen geschikt ruitertje voor hem hebben. Krijg ik een reactie dat ik hem beter kan verkopen als ik geen ruiter voor hem heb!
Vinden jullie dat ook een rare reactie of ligt dat aan mij?
Alfi2010 schreef:Tja, dat zou ook kunnen, maar dan kunnen ze dat ook gewoon vragen.
En nee, we willen hem niet verkopen. Het is een toppertje, we hebben hem zelf verkeersmak en zadelmak gemaakt en zijn hem zonder veel problemen aan het beleren voor de wagen, verder loopt hij elke week braaf zijn rondjes met kleine kinderen en kinderen met een beperking en doet hij regelmatig mee met kinderfeestjes. Hij kijkt nergens van op, is nergens van onder de indruk en is superlief voor alles en iedereen. Helaas is mijn dochtertje (3,5jr) nog te klein om hem zelf te rijden en daarom zoeken we dus een bijrijder.
Boktmarkt leek mij wel een plek om zo iemand te zoeken had eerlijk gezegd op Bokt niet zo'n rare reactie verwacht ben er een beetje beduuds van.
Alfi2010 schreef:Had naar aanleiding van de reactie toch even een berichtje gestuurd. kreeg net bericht terug: ze wilde hem inderdaad kopen hihi. Voel me nu wel een beetje trots.