Casus: ik zoek informatie over het boomloze zadel Barefoot, meer bepaald het model Cheyenne. Ik ben een complete leek op het gebied van boomloze zadels.
Zoekopdracht: Barefoot, in de titel van het onderwerp, weergeven als onderwerp, in subforum Harnachement.
Probleem 1: bestaat al langer. Ik krijg sowieso maar 1 pagina zoekresultaten, vanaf de tweede pagina krijg ik de melding "er werden geen resultaten gevonden". Dit heb ik altijd wanneer ik op onderwerpen zoek.
Dus ik moet mijn zoektocht beperken tot de eerste pagina waar ik eigenlijk maar twee titels vindt die mij rechtstreeks kunnen helpen. De ene gaat over Barefoot in het algemeen "Barefoot ervaringen op de lange duur". Doorgelezen, interessant, maar ik zou toch meer willen weten over het specifieke model Cheyenne. Het andere topic voldoet daaraan en dat is het topic dat ik hier onderaan in een linkje zal zetten. Ik klik het aan - ook al zie ik dat het topic na weinig berichten al gesloten is - in de hoop dat er toch voldoende informatie instaat.
De TS van desbetreffend topic is net als ik op zoek naar info over de Barefoot Cheyenne. De eerste reactie die ze echter krijgt is:
"Hier zijn al heel veel topics over! Gebruik de zoekfunctie even."
Een klein ironisch glimlachje kon bij mij (sorry) niet uitblijven. Met de niet-optimaal-werkende zoekfunctie blijft er voor bij mij blijkbaar een schat van topics over dit onderwerp verborgen.

Dan gelukkig twee "normale" berichten, die interessant zijn ook al zijn ze kort.
En dan een bericht van een mod dat het topic op slot gaat omdat er al een topic over dit onderwerp loopt. Waarbij de mod wel zo vriendelijk is om de link van dat topic te geven. In de hoop dat het geen centraal topic is (de afkeer van die topics heb ik elders al duidelijk gemaakt) klik ik op de link en....
ik kom terecht in een 316!!-pagina-tellend topic dat niet over de Barefoot Cheyenne gaat, dat zelfs niet over Barefoot in het algemeen gaat, maar dat gewoon over boomloze zadels gaat.
Met een zucht heb ik op het rode kruisje gedrukt en ben ik verder gegaan met mijn schoolwerk.
[HAR] Iemand ervaring met Barefoot Cheyenne?