eindelijk ook lid geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nath01

eindelijk ook lid geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 23:52

Na heel lang te hebben meegelezen (Google brengt me zo vaak op deze site wanneer ik iets zoek) heb ik mezelf dan toch eindelijk maar eens geregistreerd. Momenteel wonen we nog op Tenerife maar in een paar weken verhuizen we van Tenerife naar Spanje. Het leven op het eiland begint toch wat saai te worden en ik mis de paarden gewoon te erg. Er zijn hier wel paarden maar erg weinig en de gehele omgeving is verre van ideaal voor paarden vind ik zelf. Ook moet echt alles geïmporteerd worden. van de week vertelde iemand mij dat ze voor een baal hooi €18 betaalde! (ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe zwaar die balen zijn maar het zullen vast geen mooie zware balen goede kwaliteit hooi zijn denk ik zo maar).
Eenmaal in Spanje (en beetje gesettled) hoop ik de draad eindelijk weer op te kunnen pakken na de laatste paar jaar paard-loos te hebben doorgebracht. Weet iemand of er hier meer mensen zijn die in Spanje wonen (Costa Blanca). Groetjes en tot lees'!!

Judass

Re: eindelijk ook lid geworden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:54

Welkom!

Volgens mij zijn er wel een aantal Spaanse bokkers :j

nath01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:42

Ben benieuwd maar ja die moeten dan ook maar net deze post lezen natuurlijk!!! Thanks voor je reactie

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:43

Lekker zeg in spanje! Zal vast wel iets minder koud zijn wat we hier hebben xd

nath01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:46

Haha dat denk ik wel! het weer hier op Tenerife is het gehele jaar meer gelijk en zeker in de wintermaanden een stuk "lekkerder" nog dan in Spanje zelf. Maar Spanje blijft natuurlijk toch altijd nog een lekkerdere temperatuur dan Nederland inderdaad! Sterkte de komende maanden jullie :brr: