Nieuw, maar eigenlijk heel oud lid.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

Nieuw, maar eigenlijk heel oud lid.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:37

Goedemiddag :)

Zo, ik heb besloten samen met een mod/beheerder van Bokt, dat in verband met mijn opleiding dat ik met een schone lei ga beginnen en niet meer onder mijn oude (waar ik al 10 jaar lid mee was, snik) account verder ga. Er staat van mij heel veel op, in die 10 jaar is er dan ook een hoop gebeurd. Maar nu ben ik serieus bezig met een opleiding en heb ik besloten dat ik niet wil dat er dingen gevonden worden die met mijn verleden te maken hebben.

Vandaar, een nieuw begin, een schone lei! Ook al hou ik dezelfde avatar en onderschrift :D

Ook al doet het wel zeer om niet meer mijn berichtenaantal te hebben.. en het lange lidmaatschap... maargoed. Je moet er iets voor over hebben :)

En CRAP, die 25 posts hè.. heb ze inmiddels wel, maar nog geen toegang tot mijn vertrouwde topics. En dan is Bokt ineens best rot om te lezen als je niet overal bij kan :+

Bokkers die willen weten wie ik was hiervoor op Bokt, mogen gewoon PB'en hoor :)

Groetjes!

XxLMMxX

Re: Nieuw, maar eigenlijk heel oud lid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:39

Wat goed van je om hieraan te denken.
Top dat je opnieuw kan starten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:41

Even een tipje: als je niet "ontdekt" wilt worden, zou ik de link in je onderschrift toch even weghalen, zo maak je het wel heeeeeel gemakkelijk en zijn al je berichten nog eenvoudig terug te vinden ;)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:42

Je hebt gelijk, had daar niet aan gedacht eigenlijk :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:44

Ik wel :(:)

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:51

.... ik wist niet dat dat zo makkelijk kon..
Maar als je bijna alles weer hetzelfde wil laten (avater, onderschrift en vooral je vaste topics) dan val je toch al heel snel in hetzelfde ritme? Dan heeft het toch helemaal geen zin? Als mensen meer van je willen weten gaan ze toch wel op onderzoek uit. Al helemaal na zon vaag berichtje als dit..
Laatst bijgewerkt door M_EL_ISSA op 13-11-12 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:55

Het gaat er mij om dat ze niet zomaar bij alles kunnen. Mijn oude account gaat ook nog gedeactiveerd worden :) Dus dan kan je niet meer zoeken op die berichten. Het ging ook niet makkelijk, maar ik heb wel mijn redenen er voor gehad.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 17:58

Juist....Het zou me niets verbazen als dit een hoop stof gaat doen opwaaien.

Als je dan zo je redenen hebt om een nieuwe start te maken...Moet je dit dan echt zo vertellen? Snap er geen hout van. Maar het zal wel. Hoop dat je het weer naar je zin gaat hebben hier.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:06

Ik denk dat ik zo wel kan gokken wie je bent. := Tenminste, vermoeden. :P

Ik sta er wel van te kijken hoe 'makkelijk' dit kan, bij veel dingen wordt gezegd "Dat had je je eerder moeten bedenken, voor je iets deed posten." Niet dat ik het je niet gun hoor, maar ik hoop dat ze er wel een 'strenge' procedure op na houden. :=

Overigens wens ik je veel succes met je 'nieuwe leven.' :j

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:11

Als je aan een schone lei wil beginnen moet je vooral dit topic zo starten.. dan vraag je er toch weer om dat mensen berichten gaan terug zoeken? Het zal wel aan mij liggen maar ik vind je absoluut niet slim bezig zo. Daarbij heb ik ook wel topics die ik liever niet meer in mijn verleden zou willen hebben staan. Van enkele jaren terug als lastige puber of van topics die verkeerd begrepen waren, daar wordt niets aan gedaan en aan dit wel en vervolgens verpest je het gewoon gelijk door dit zo te starten }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:15

Tsja, dat kan toch ook op andere manieren? Ik heb uit alle berichten waar dit in stond mijn volle naam icm woonplaats laten verwijderen zodat ik via google niet meer gevonden kan worden. Ook o.a. ivm opleiding. Verder heb ik er voor gekozen om bv. geen fotoshoots meer via Bokt aan te bieden aangezien daar ook makkelijk mijn persoon aan gelinkt kan worden via google. Mensen die mij toch al kennen en Bokt kennen weten me zo te vinden, maar via google ben ik iig niet meer traceerbaar :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:19

Hmm wist niet dat zoiets kon...
Dacht altijd dat bokt waarschuwde voor wat je plaatste omdat het niet verwijderd werd etc...

Maar blijkbaar moet je de juiste mensen kennen hiervoor. :?

Snap eigenlijk niet ts waarom je er op deze manier geruchtbaarheid aan maakt? Want nu weten mensen dan toch alsnog wie je bent en je oude account is nog niet gedeactiveerd denk ik aangezien je zegt dat dát nog moet gebeuren... dan kunnen ze jouw berichten toch quoten als ze kwaad willen?

Denk dat hier nog wel scheve gezichten over komen op bokt :j

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:23

Anoli schreef:

Scheef gezicht nummer 1 zit hier achter een laptop *\o/*

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:26

Anoli schreef:

Mijne begint in ieder geval al wat te hangen. :\

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:29

Peppertree schreef:
Juist....Het zou me niets verbazen als dit een hoop stof gaat doen opwaaien.

Als je dan zo je redenen hebt om een nieuwe start te maken...Moet je dit dan echt zo vertellen? Snap er geen hout van. Maar het zal wel. Hoop dat je het weer naar je zin gaat hebben hier.

dit dacht ik ook al.. kijk dat je bekende bevriende bokkers dit gaat vertellen alla.. maar zo heel bokt.. plus de zelfde avatar en onderschrift..

wel fijn dat je een nieuwe start hebt