eventjes voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esther1996

eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 19:09

hallo allemaal!
ook ik heb besloten toch maar eens een kijkje te nemen op bokt :) hoe het allemaal precies werkt is nog even uitvogelen, maar dat komt vast wel goed haha.
ik ben esther, zit nu in de TVWO 5 op het elde college in schijndel. Ik ben al zolang als ik me kan herinneren helemaal gek van paarden, en ik rijd al sinds ik op de basisschool zit.
in groep 4 kreeg ik het geweldigste cadeautje dat een paardenmeisje maar kan verzinnen voor mn communie, mn eerste eigen pony! deze kleine deugniet werd al snel te klein, daarom kwam er al snel een leuke c-pony voor in de plaats. Na een paar jaar en vele bokkesprongen later, kreeg ik dan eindelijk mijn droompony, Chester. chester was echt mn maatje en samen hebben we zowat alles gedaan. Helaas hebben we chester 2 jaar geleden in moeten laten slapen, maar het blijft een toppertje :)
Afbeelding
nadat ik een tijdje niet heb willen rijden omdat ik zomaar mn vriendje kwijt was, kwam carmen. Nu ben ik natuurlijk super blij dat ik weer begonnen ben, maar daar dacht ik in het begin wel anders over.
Gelukkig is carmen al even lief, en na een paar periodes van flink wat jonge pony streken, is het ook met ons helemaal goed gekomen haha, deze zomer zijn we zelfs brabants kampioen geworden in de EB. dat is natuurlijk het leukste wat je maar kan bedenken, en ik was dan ook super trots op mn knolletje. het is niet de duidelijkste foto die er is, maar toch:
Afbeelding

hopelijk zien jullie mij snel een keertje voorbij komen op bokt!
liefsss

Anoniem

Re: eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:36

welkom op bokt! :)

DonDon

Re: eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:42

Welkom hier op bokt :D hopen dat je het naar je zin krijgt.