Hay hay

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alyssiah

Hay hay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 12:27

Hallo Ik ben Alyssia en ik ben 22 jaar ben een jonge mama van mijn 3 jarige zoontje en helemaal verslaafd aan mijn paardje.

Ik heb een 8 jarige KWPN merrie. Obelisk X Matador X de saint urus d'olympe X pjotre van dennenoord. Een paardje met een eigen willetje en een behoorlijk karakter. Maar mijn maatje voor het leven.

Ik heb haar sinds haar 3e en we hebben samen heel veel ups en downs gehad. Ik ben zelfs een tijdje echt bang geweest om HAAR te rijden. ( is gaan steigeren,achterover geslagen en ik lag er onder) tussen door is zij bevallen van een lief hengstje en ik van mijn zoontje dus al met al schoot het aan het begin niet echt op. Dat zelfs heel vaak tegen mij werd gezegd dat ik haar beter kon verkopen, omdat ze niks voor mij was. Echter trok ik me hier gelukkig weinig van aan, want aan de hand en in stal is het gewoon een paard voor je leven.

sinds de zomer van 2011 ben ik zelf weer echt fanatiek gaan rijden. De laatste buitenwedstrijd van dat seizoen ben ik voor het eerst gestart in de B. de eerste buitenwedstrijd van het zomerseizoen 2012 ben ik mijn eerste M wedstrijd gestart. al met al ben ik de klasses door gevlogen en zijn we zeker op de goede weg.

Naast mijn eigen paard rij ik inmiddels ook haar 3 jarige zoon Unexpected. en enkele friesjes van een kennis van mij.

Ik heb mijn instructeurs diploma op mijn 18e gehaald en geef sindsdien ook veel les.

Indien je nog meer vragen hebt hoor ik het graag ;)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:31

:) Welkom!

Dszjj

Re: Hay hay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:31

Welkom op bokt :)

alyssiah

Re: Hay hay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 10:33

Afbeelding

Dit is mijn Amalia