[STW] Centraal topic paardenopleidingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

[STW] Centraal topic paardenopleidingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 00:43

En alweer is er inmiddels een vraag naar paardenopleidingen in STW.
Misschien een idee centraal topic van te maken met links naar opleidingen ed?
Informatie erover? En waarom het afgeraden worden en natuurlijk positieve dingen..

Maureen95

Re: [STW] Centraal topic paardenopleidingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:21

handig :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:45

Een beetje laat antwoord, ik ga er samen met mijn STW collega's naar kijken en dan kom ik zo snel mogelijk met een antwoord!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:43

En hier dan een antwoord!

Na overleg met de andere moderators hebben we besloten om géén centraal topic te openen voor paardenopleidingen. Momenteel is het aantal topics over paardenopleidingen op STW vrij klein waardoor er weinig tot geen overlap is binnen de onderwerpen. Dit maakt dat het geen probleem is wanneer er voor vragen nieuwe topics geopend worden. Daarnaast hebben we gemerkt dat een centraal topic vaak "weinig" toegankelijk is voor gebruikers met een enkele vraag: het kost vaak veel tijd en is moeilijk om het antwoord op jouw vraag terug te vinden in een lopend topic. Bij zulke specifieke vragen over een opleiding, is het dus voor mensen met vragen fijner om een eigen topic aan te kunnen maken.

Hopelijk is zo je vraag voldoende beantwoord. Mochten er nog onduidelijkheden zijn kun je altijd contact opnemen met mij of een van de andere STW mods :)