Vertrouwen van je paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wauke

Vertrouwen van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 20:30

Hallo,
Ik had laats een hele fijne site door gekregen, waar je lessen kon volgen via internet of dvd's om een super sterke en vertrouwde band op te bouwen met je paard/pony, helaas was deze site helemaal engels en de dvd's enzo ook, ook koste het duur om je aan te melden want je moest een abbonoment er op nemen.

Ik hoop dat mischieen een van jullie mischien zo'n soort site kent, om lessen te volgen met je paard

Anoniem

Re: Vertrouwen van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:30

Vertrouwen opbouwen doe je niet aan de hand van een internetcursus, maar dat doe je door bij je paard te zijn en daar tijd mee door te brengen. Daar gaan computerlesjes niks aan bijdragen..

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:31

Ik zou zo'n site niet kennen, ik denk dat ze daar sowieso altijd wel geld voor vragen. Maar mag ik vragen waarom je niet gewoon les hebt? Zonder internet? :j

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:32

Dat wilde ik ook net zeggen..

Je kan echt een heleboel informatie vinden op het internet, over welke oefeningen e.d. je kan doen om het vertrouwen te versterken, maar les volgen via een site.. Nee. Als je wel zo'n site vind; zou ik het niet doen :o

Plunder google, zoek oefeningen uit, en zoek eventueel een lesgever die zich daarmee bezig houdt. Succes!

Wauke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 08:53

chelle_dora schreef:
Vertrouwen opbouwen doe je niet aan de hand van een internetcursus, maar dat doe je door bij je paard te zijn en daar tijd mee door te brengen. Daar gaan computerlesjes niks aan bijdragen..

Nou ik ben elke dag met mn pony en heb haar al bijna heel mn leven en vertrouwen elkaar super maar ik heb het over de trucjes en kunstjes en zulke dingen (;

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:10

www.paardenbegrijpen.nl
Misschien bedoel je zoiets? Als je je abonneert kun je allemaal filmpjes over trainen bekijken.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:13

:D

Ik wil je wel een gratis tip geven!
Leer je paard begrijpen. :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 10:46

Het is niet toegestaan om twee Boktaccounts te hebben. Daarom hier een slotje.