Onderwerp gesloten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Onderwerp gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 11:39

[NM] Column veroordeelt Tim ribberink

Dit had voor mij niet te maken met de zelfmoord van Tim, hoe erg dan ook, maar puir de reactie daarop mag daar dan niet over gesproken worden????
Waarom word ik verwezen naar de rouwadvertentie topic, daar ging het mij niet om

liesjecryos

Re: Onderwerp gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:42

Afschuwelijk!!!!!
echt dat iemand zo smerige na twee mensen uithaalt!! :r

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:43

Echwel; Ik heb de mod gevraagd even te reageren op je vraag hier in het FZ topic.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:47

Wat een walgelijk mens :r Dat even voorop gesteld.. Ik ben wel benieuwd waarom het topic gesloten is..

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:48

Oh my god, wat schrijft die allemaal ...
Lees ik dat goed dat ze afsluit met : Je bent beter af met je zoon dood, dan dat hij een homohuwelijk zou aangaan ?
Man man man, wat een schaamteloze actie :r

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 11:49

Ik vond het niet passen in het topic over de rouwadvertentie van Tim, dit is een los opzich staand onderwerp....

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:50

Ik denk dat je het topic een beetje op een verkeerde manier hebt geopend.. deze column gaat geheel niet over Tim, maar over een bekrompen colmnist die duidelijk thuis veel te weinig te zeggen heeft en haar column gebruikt om onzin te spuien... een duidelijk tekort heeft aan onderwijs, want haar stelling zijn allemaal bekrompen!
Hoop dat het andere topic weer open kan als je het een beetje bijschaaft, want ik denk dat het zeker een interesant onderwerp is om over te praten.
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 08-11-12 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Daks

ben ook wel heel benieuwd waarom dat topic gesloten is.
Was ook wel heel snel gesloten.

Hilli

Op het moment dat een gebeurtenis veelbesproken is, dan komen er uit vele hoeken reacties die vragen oproepen of waar je een discussie over kunt hebben - en dat is ook geen probleem. De reden dat ik op je topic een slotje heb geplaatst is dat het per onderwerp handiger is om een discussie centraal te houden, zo voorkom je dat discussies over hetzelfde onderwerp op meerdere plekken worden gevoerd.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:51

Jammer dat dit topic gesloten is. Ik had hier graag meer over gelezen.
Ik begrijp het punt van de TS helemaal, dit is een discussie en past niet in het eerste topic over Tim.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:51

Hilli schreef:
Op het moment dat een gebeurtenis veelbesproken is, dan komen er uit vele hoeken reacties die vragen oproepen of waar je een discussie over kunt hebben - en dat is ook geen probleem. De reden dat ik op je topic een slotje heb geplaatst is dat het per onderwerp handiger is om een discussie centraal te houden, zo voorkom je dat discussies over hetzelfde onderwerp op meerdere plekken worden gevoerd.

Maar op zich is dat topic toch niet over de zelfmoord van tim maar over een columnist die zijn mening geeft.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 11:52

Misschien kan ik een cursus topic openen krijgen...

Hilli het is een totaal andere discussie, nl over de gedachten gan van iemand vanuit zijn geloofspunt op een gebeurtenis als deze..
Pas dan de titel aan of wat dan ook, maar doe deze discussie niet in het andere onderwerp

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:52

Ik begreep niets van het citaat tot ik het gehele stuk heb gelezen. Wat een walgelijk mens, bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:53

Ik heb toevallig net je topic gelezen en vond het ook apart dat hij opslot ging met de verwijzing naar het andere topic.

In mijn ogen gaat dit niet zo zeer over de dood van Tim, maar over de, in mijn ogen, totaal ongepaste en respectloze column.

Ieder zijn eigen mening, maar om niet al te subtiel te hinten dat hij beter af is nu hij dood is, vind ik gewoon veel en veel te ver gaan.
(los van het feit dat ik het ook compleet oneens ben met haar andere opmerkingen ;))

LecyTinker

Hilli schreef:

maar hoe past het bespreken van een belachelijke column die over iedereen had kunnen gaan, nou passen in een respectvol topic over een tragische dood van een ontschuldige knul?
Ik hoop echt dat we die twee dingen gescheiden kunnen houden, want ik vind dit soort columns echt een belediging voor iedereen die Tim heeft gekend of medeleven heeft met wat de familie door moet maken.

Verosjaak

LecyTinker schreef:
Ik denk dat je het topic een beetje op een verkeerde manier hebt geopend.. deze column gaat geheel niet over Tim, maar over een bekrompen colmnist die duidelijk thuis veel te weinig te zeggen heeft en haar column gebruikt om onzin te spuien... een duidelijk tekort heeft aan onderwijs, want haar stelling zijn allemaal bekrompen!
Hoop dat het andere topic weer open kan als je het een beetje bijschaaft, want ik denk dat het zeker een interesant onderwerp is om over te praten.

De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.

Of het is een sarcastisme manier om duidelijk te maken dat de bekrompenheid in gelovige gemeenschappen tegenover homo's werkelijk waar onbegrijpelijk is.

Mjetterd

Hilli schreef:

Ik ben van mening dat het tweede topic geopend is om te discussiëren over deze belachelijke column. Dat heeft verder niet direct iets te maken met het overlijden van Tim.

Edit, Ik zie dat Echwel dezelfde toelichting geeft.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 11:54

Niet alleen voor Tim maar de gehele gedachtengang van deze persoon over homosexualiteit....daar ging het om

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:55

Zo zeg, dat Metro hier aan meewerkt en dit plaatst, te bizar voor woorden :r

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:56

verography schreef:
De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.

Luuk heeft de column geschreven. En voor alsnog lijken mederwerkers (nja, 1tje, een oud klasgenoot van mij) ermee in de nopjes te zijn dat het zo goed besproken en gelezen wordt.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:57

Winged schreef:
verography schreef:

Luuk heeft de column geschreven. En voor alsnog lijken mederwerkers (nja, 1tje, een oud klasgenoot van mij) ermee in de nopjes te zijn dat het zo goed besproken en gelezen wordt.

Ik snap het niet zo goed, waarom schrijft hij het en zet hij de naam van die vrouw er onder?

Sorry, totaal offtopic, maar ik wil zo graag antwoord op mijn vraag

Zooist

Wat ontzettend walgelijk zeg!

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit kan verzinnen! Gatverderrie!

Jolliegirl

Ik vind dit geen gepaste discussie in het ROUW-topic..

Laat hiervoor dan een topic open blijven...

Ook ik vind het echt zwaar zwaar triest hoe er geschreven word.. jemig..hoe durft ze...

Winged

Mjetterd schreef:
Ik snap het niet zo goed, waarom schrijft hij het en zet hij de naam van die vrouw er onder?

thank god kan ik niet in het hoofd van Luuk kijken (is overigens niet mijn klasgenoot, klasgenoot is een redacteur van metro).

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 11:58

Pseudoniem denk ik dan..