Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Op het moment dat een gebeurtenis veelbesproken is, dan komen er uit vele hoeken reacties die vragen oproepen of waar je een discussie over kunt hebben - en dat is ook geen probleem. De reden dat ik op je topic een slotje heb geplaatst is dat het per onderwerp handiger is om een discussie centraal te houden, zo voorkom je dat discussies over hetzelfde onderwerp op meerdere plekken worden gevoerd.
Hilli schreef:Op het moment dat een gebeurtenis veelbesproken is, dan komen er uit vele hoeken reacties die vragen oproepen of waar je een discussie over kunt hebben - en dat is ook geen probleem. De reden dat ik op je topic een slotje heb geplaatst is dat het per onderwerp handiger is om een discussie centraal te houden, zo voorkom je dat discussies over hetzelfde onderwerp op meerdere plekken worden gevoerd.
LecyTinker schreef:Ik denk dat je het topic een beetje op een verkeerde manier hebt geopend.. deze column gaat geheel niet over Tim, maar over een bekrompen colmnist die duidelijk thuis veel te weinig te zeggen heeft en haar column gebruikt om onzin te spuien... een duidelijk tekort heeft aan onderwijs, want haar stelling zijn allemaal bekrompen!
Hoop dat het andere topic weer open kan als je het een beetje bijschaaft, want ik denk dat het zeker een interesant onderwerp is om over te praten.
Winged schreef:verography schreef:De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.
Luuk heeft de column geschreven. En voor alsnog lijken mederwerkers (nja, 1tje, een oud klasgenoot van mij) ermee in de nopjes te zijn dat het zo goed besproken en gelezen wordt.