Tot mijn grote schaamte kwam ik er vanmorgen achter dat ik al drie jaar een profiel heb op Bokt, maar nog nooit een reactie heb geplaatst. En dat terwijl ik toch heel regelmatig het forum bezoek en geniet van de mooie foto's en verhalen. Ik heb dan ook besloten om hier per vandaag verandering in te gaan brengen en wat actiever mee te gaan doen. Hierbij dus mijn eerste topic; het werd wel eens tijd

Mijn profiel is inmiddels aangepast en hier vinden jullie, als ik alles goed heb gedaan, ook een paar foto's van mijn vorige pony Renaldo en mijn twee katten River en Valley.
Groetjes Marina
Wat jammer joh!
Hij is twee jaar geleden verkocht. Ik heb hem nog een tijdje hier in Apeldoorn op stal gehad, maar had echt veel te weinig tijd voor hem. Hij staat nu bij hele leuke mensen die de paarden aan huis hebben. Hun dochtertje van inmiddels 11 jaar heeft hem voor haar 9e verjaardag gekregen. Ze zijn heel blij met hem en ik krijg nog regelmatig leuke foto's toegestuurd. Hij heeft het supergoed daar en daarom kan ik er ook vrede mee hebben dat hij verkocht is. Maar ik mis hem nog steeds wel hoor. Hoe is het met jou en de paardjes?