Ja dat mag Je kan inloggen met je Boktnaam en wachtwoord. We vinden het fijn als je de aanvulling onderbouwd met een bron.
Aanmeldfout Het ingegeven wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.dit staat eren er staat als ik mijn wachtwoord op wil vragen ook nog bij dat mijn naam niet bestaat Oke Superfijn!
Nee Iedereen kan in de Wiki inloggen.@Maureen: ik vermoed dat het iets met je naam en de liggende streepjes te maken heeft, maar we wachten vol spanning op de techneut
Ik heb antwoord, het ligt inderdaad aan je _ _ in je naam. De Wiki kan daar niet mee om gaan..Als je heel graag in de Wiki wilt werken is de enige optie je gebruikersnaam aan te passen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... ersnaam.3F
Ja of zoals ik, met een _ en dan een teken er voor / er na. De Wiki heeft moeite met het herkennen van _ voor en achter een naam.
Dit kan volgens mij nog wel, hier zou je even contact over moeten opnemen met een mod. Het handigst lijkt mij als je contact opneemt met Jans of Sheran en hen wijst op dit topic
Ik heb al Een mailtje gestuurd naar dat adres wat jij gestuurd hebt via pbMaar ECHT super bedankt!!!!!!