Steeds meer alleen aanmelden ivm advertentie zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Steeds meer alleen aanmelden ivm advertentie zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 11:35

Het valt me op dat er steeds meer aanmeldingen op bokt komen van mensen die het kennelijk alleen gaat om advertenties te plaatsen. Nu een die van haar hond afwil. Ik ben er ook el eens een tegen gekomen die meteen auto advertenties ging plaatsen. En ook een met tweedehands kliko s zie ik. Heel erg paard gerelateerd ook. :j

Is dat het idee van boktmarkt of toch niet helemaal de bedoeling?

ratjelover

Re: Steeds meer alleen aanmelden ivm advertentie zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:12

Voorheen moest je ook een x aantal nuttige posts hebben voordat je een advertentie kon aanmaken.
Nu is dat niet meer zo dus wellicht is hier een reden voor?!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:17

Bij het 'oude' Eenmaal Andermaal was het inderdaad zo dat je eerst 25 berichten moest hebben geplaatst voordat je een advertentie kon plaatsen. Eén van de belangrijkste redenen om het op die manier te regelen, was dat het lastig was om op EA te vinden wat je zocht. Je kon eigenlijk alleen maar bladeren, dus meer advertenties van anderen betekende minder aandacht voor 'jouw advertentie'.
Op de Markt is dat minder het geval: doordat de zoekfunctie veel beter is, kun je makkelijk zoeken wat je vindt en zelf een filtering maken. Op dit moment houden we in de gaten waarom mensen zich aanmelden/wat ze op de Markt plaatsen. Als dat af en toe iemand is met auto's of een hond, levert dat geen problemen op (en kliko's zijn natuurlijk prima slowfeeders ;)). Maar als het de spuigaten gaat uitlopen met advertenties die niet paardgerelateerd zijn van mensen die zich daar speciaal voor aanmelden, kunnen we kijken of daar maatregelen voor nodig zijn.