Kan het kloppen dat als ik op home klik het gehele linker gedeelte mist? Ik kan nu alleen maar de nieuwstopics en uitgelicht zien. Eigen berichten en actieve topics kan ik niet zien.
Ik denk dat het aan je browser ligt.. Ik heb even gekeken, bij Firefox is de lay-out gewoon normaal en bij IE heb ik hetzelfde als wat jullie omschrijven..
Hier ook hetzelfde, helemaal onderaan de pagina terug te vinden indd. Bij sporthorses heb ik hetzelfde probleem al veel langer. Nu op bokt is nieuw.
EvaC
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 11:57
Sasje_ schreef:
Ik denk dat het aan je browser ligt.. Ik heb even gekeken, bij Firefox is de lay-out gewoon normaal en bij IE heb ik hetzelfde als wat jullie omschrijven..
Hmm, das opzich wel raar. Want toen ik dit topic opende had ik het voor het eerst. Daarvoor nooit last van gehad en altijd IE gebruikt.
Wat voor versie van internet explorer gebruik je (dat kun je bijvoorbeeld zien op http://www.supportdetails.com). En kun je wellicht een screenshot plaatsen van hoe de pagina bij jou eruit ziet?
( Of heeft het zichzelf heel toevallig opgelost? Ik zag dat er ergens een foutje op de pagina stond )