Ik weet 100% zeker dat er een oplichtster op bokt zit. In de zin van: stalling niet betalen, spullen verkopen en niet opsturen, mensen een paard laten verzorgen dat helemaal niet van hun is en anderen daarop laten rijden terwijl het medisch gezien een onberijdbaar paard is en nog hele erge dingen die eigenlijk niets met paarden te maken hebben maar wat wel strafbaar en illegaal is. Ik ken deze oplichtster in persoon en nu zag ik dat ze ook op bokt zit en hier erg veel liegt en ook mensen bedriegt. Wat kan ik hieraan doen?
Daphne__
Geplaatst: 21-10-12 03:38
Niks volgens mij... Er zitten wel meer mensen op bokt die hun paarden verwaarlozen en die mensen oplichten, maar die zijn hier gewoon welkom
Als ze op Bokt spullen verkoopt die ze niet opstuurt na betaling dan kan er door de gedupeerde contact opgenomen worden met een moderator. Transactie moet dan wel via Bokt zijn verlopen.
Als jij weet dat er mensen op een paard rijden die niet van die persoon is, dan weet je blijkbaar ook wie wel de eigenaar is? Lijkt me dan logisch dat je die informeert?
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 22-10-12 17:00
Als het om een transactie gaat die via de BoktMarkt gelopen is, dan kunnen we bij problemen bemiddelen, met hopelijk een goede afloop tot gevolg. De andere zaken die je noemt (verwaarlozing, illegale praktijken aan huis) zijn uiteraard zaken waar wij als moderators niets aan kunnen doen. Wel kun je je zelf tot de instanties wenden die zich hier mee bezighouden zoals de Dierenbescherming/Landelijke Inspectiedienst en de politie.