Het is een goed punt wat je aanhaalt Stef
De bezwaarcommissie probeert waar kan antwoorden te geven op vragen die worden gesteld. Lukt dat niet, omdat wij het antwoord niet weten of kunnen geven, dan wordt de vraag doorgezet naar degene die het antwoord wel weten of die een beslissing kunnen nemen over een bepaalde situatie (bijvoorbeeld bij vraag naar subfora)
Daarnaast zijn er ook de moderators die meekijken en mee antwoorden. Bij 'simpele' vragen is zo een antwoord, andere situaties moeten worden uitgezocht of worden besproken voordat er een antwoord komt. In zo'n geval kan het zijn dat het wat langer duurt voor er een antwoordt komt. Dat er dan een moderator een melding plaatst dat ze er nog mee bezig zijn, betekent dat er aan gewerkt wordt. Dat het uitblijven van een snel antwoord irritaties oplevert wanneer een situatie langer duurt dan gewenst is, begrijp ik.
Dat iets een paar dagen duurt, dat kan gebeuren. Weken is bepaalde situaties is ook niet raar. Maanden is idd erg lang. Daarom is het goed dat je dit topic aanhaalt zodat we met zijn allen als team beter kunnen letten op het eerder beantwoorden van vragen.