Ik heb op het moment het probleem dat ik steeds mijn PB-box moet openen om te kijken of ik nieuwe PB's heb. Normaal kan je dat bij je naam zien, bij het envelopje. Maar bij mij werkt die niet. Ik heb er 1 ongeopende PB instaan (die ik niet wil lezen, maar ook nog niet wil weggooien ) maar als ik dus nieuwe berichten krijg zie ik dat alleen als ik mijn box inga, en geeft hij het niet bij het envelopje aan. Daar zou dan 2 moeten staan (of meer).
Ik zal dit even voor je navragen. Ik heb zelf geen idee Lastig in ieder geval.
Daihyo
Geplaatst: 16-10-12 15:26
Wil je eens wat proberen? Wat gebeurt er als je die niet-gelezen pb verplaatst naar de map Saved Messages (of een andere map)? Misschien dat dat het probleem oplost.
Hahaha en toen kreeg ik gelijk 2 PB's. Die nog steeds in het grijs worden aangegeven en nu stond er bij mijn envelope een 2tje, waar er dus eigenlijk 3 ongelezen zijn. Hij geeft dus 1 nieuwe PB niet aan, meerdere wel.
- 1 nieuwe PB: cijfer 1 in het oranje - 1 PB die nog ongelezen is maar je hebt wel je PB box bekeken: cijfer 1 in het grijs - 1 nieuwe PB en een ongelezen PB: cijfer 1 in het oranje
Maar jij ziet altijd grijze cijfers? Welke browser gebruik je?