Ik had hetzelfde met Firefox, via Internet Explorer werkte het wel!
ThePast03
Geplaatst: 14-10-12 22:31
Heb je nieuwe wachtwoord wel geactiveerd? Als je je wachtwoord wijzigt ontvang je van Bokt een email met daarin een link waar je op kunt klikken om je wachtwoord te activeren. Als je dat gedaan hebt kan je inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Toen ik gister mijn wachtwoord veranderd heb (om te proberen of 'ie het bij mij wel deed) heb ik ook geen mail gekregen. Ook niet toen ik 'm later weer terug veranderde naar mijn oude wachtwoord.
ThePast03
Geplaatst: 15-10-12 22:10
Hebben jullie ook in de map "ongewenste email" gekeken? Het wil nog weleens voorkomen dat de email daar in verdwijnt.
Donkerblauw
Geplaatst: 15-10-12 22:20
Ja, heb ook in die map gekeken, maar daar staat ook geen mail van Bokt.
Hotmail heeft af en toe het idee dat nieuwe wachtwoorden evil zijn waardoor die mails niet goed doorkomen. Ik heb nog geen idee waar dit precies aan ligt. Wat je kan proberen is 'support@bokt.nl' toevoegen aan je adresboek binnen Hotmail.
Maar ik weet niet zeker of het hier over een mail probleem gaat. Het scherm voor het wijzigen van wachtwoorden is wat ingewikkeld:
Vul bij 1 en 2 je nieuwe wachtwoord in en bij 3 je oude. Email adres dat er al staat laten staan en vak daaronder ('bevestig e-mail adres') leeg laten.
Je oude wachtwoord wordt gevraagd om te voorkomen dat iemand je wachtwoord aan kan passen als jij b.v. vergeten bent uit te loggen op je werk/school/thuis en er iemand anders achter die PC kruipt.