Eline kiest die topics inderdaad. Middels een TEM kun je een topic aandragen, dat wordt dan aan Eline doorgegeven en zij neemt het dan al-dan-niet mee in "uitgelicht".
Het valt me namelijk ook op dat ik vaak geen JITP zie
Muurp
Geplaatst: 14-10-12 20:03
Nayomie schreef:
Het valt me namelijk ook op dat ik vaak geen JITP zie
Als jij van mening bent dat het topic leuk genoeg is om bij de uitgelichte topics te kunnen, TeM dan even en zet bij de extra informatie dat je deze wel in Uitgelicht zou willen hebben! Dan kan er natuurlijk altijd naar worden gekeken.
Mag ik hierover ook nog een vraag/verzoekje stellen/indienen???? Is het mogelijk om een soort "rollover" te maken dat als je met je muis op zo'n foto staat dat je dan de topictitel te zien krijgt???? Dan weet je een beetje wat voor topic je kan verwachten (en er dus wel of niet op wil klikken )
Ik heb Bart even een pb gestuurd of hij daar iets over kan zeggen.
Eline
Geplaatst: 17-10-12 22:24
De meeste foto's die in uitgelicht staan, zoek ik inderdaad uit tussen alle fototopics die op Bokt geopend worden. Ik probeer de bijzondere topics er tussenuit te halen, soms omdat de foto's gewoon ontzettend mooi zijn, soms omdat er een speciaal verhaal bijhoort, of omdat het foto's zijn van iets wat je niet vaak op Bokt ziet. Ook JITP staat er soms tussen, maar dat is maar 1 van de vele fotofora die Bokt rijk is, dus dat zal niet elke week gebeuren.
Manzano: Als je nu met je muis over de foto gaat, komt de titel van het topic in zicht.
Ik kwam mezelf net ook tegen in 'uitgelicht' ik vind het in ieder geval een super leuk nieuw iets! Ik klik er heel vaak op, het springt echt in je oog, ik hoop dat het blijft bestaan
Ik was op zoek naar een topic over uitgelicht speciaal om te zeggen dat ik het echt een heel leuk iets vind! Ik kijk niet vaak bij in the picture en dergelijken, maar ik geniet van het bekijken van de topics die bij uitgelicht naar boven komen!
sherif
Geplaatst: 29-10-12 14:36
leuk om te zien dat mijn topic ook uitgelicht is . Voel me zeer vereerd