Hoi Ik ben Desiree.
Inmiddels alweer 35 jaar , getrouwd en 2 kids.
Ik ben begonnen met rijden toen ik een jaar of 6 was. Uiteindelijk gestart met de opleiding In Deurne, maar hier na het eerste jaar gestopt. Toen ben ik verder gegaan in trier (DTSL) hier heb ik op een africhtingsstal gewerkt.
Uiteindelijk weer in Nederland gekomen. Van hier uit bij verschillende ruiters gewerkt o.a. Alexandra Simons - de Ridder zij zat toen in het Duitse Team.
In die tijd ook me eigen paard gehad. Maar zo'n 8 jaar geleden wilden we graag kinderen en het paard wat ik had was niet zo'n makkelijk dat ik tijdens mijn zwangerschap kon rijden en ik had niemand die hem wilde rijden. We hebben haar toen verkocht. In die jaren wel nog gehandicaptenpaardrijden begeleid, maar niet meer echt gereden.
Maar ik ga het weer oppakken.
we zijn met een paard bezig. Hij zou eigenlijk vanochtend gekeurd worden. Maar helaas heeft hij zich gisteren wat verstapt en liep niet lekker. Dus de keuring is even uitgesteld. maar we hopen toch dat begin volgende week ons paardje kunnen gaan halen.
Inmiddels al mijn spulletjes bij elkaar aan het verzamelen. Gisteren de stal besproken. En ondanks dat ik jaren fanatiek bezig ben geweest met de paarden merk ik dat als je er een aantal jaren zo uit ligt dat je er weer even in moet komen. Ik was tijdens het googlen al verschillende keren op Bokt.nl terecht gekomen. En nu vond ik het wel tijd worden me aan te melden.
Verder heb ik nog als hobby onze 2 witte herders en ons Kevertje. En heel soms als we tijd hebben gaan mijn man en ik motorrijden.
Gelukkig is onze oudste zoon ook al met het paardenvirus besmet, hij heeft volgende week zijn eerste rijles.
Pfff het is al een heel verhaal geworden.. Dus ik laat het hier ff bij