Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Maar zijn het ook dezelfde mensen die reageren? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat in het oude topic toevallig een paar voorstanders hebben gereageerd en in het nieuwe topic tegenstanders. Jouw nieuwe topic loopt ook maar net, dus wie weet komen er straks nog andere meningen naar voren..
vuurneon schreef:Ik denk dat de paarden alleen maar meer worden vermenselijkt nu. Beestje heeft het koud, is zielig omdat z'n baasje niet een keer komt kijken en o jee; is zelfs vies na rollen!
Dus ik vind het allemaal wat truttiger geworden; een etterbak mag je geen mep verkopen als ie naar je trapt omdat het zielig is want 'zou ik jou eens slaan met de zweep, kijken hoe jij dat vindt???'
vuurneon schreef:Dus ik vind het allemaal wat truttiger geworden; een etterbak mag je geen mep verkopen als ie naar je trapt omdat het zielig is want 'zou ik jou eens slaan met de zweep, kijken hoe jij dat vindt???'
Iris82 schreef:Dit komt natuurlijk ook vaak voor. Soms zie je iemand een RIJ-ITP topic zonder cap rijden waarin niets aan de hand is en de keer daarna wordt de volgende persoon totaal afgebrand.