Home op m.bokt.nl was altijd anders, beter te lezen en niet die grote foto's aan de rechterkant. Nu staan die foto's rechts en zijn alle letters zo klein geworden dat je eerst het beeld moet uitrekken voor je het kan lezen.
Nayomie
Geplaatst: 06-10-12 10:58
Ik kijk even met je mee nu. Ik weet niet wat voor mobiel je hebt. Maar mijn mijn HTC Wildfire is het klein, met goede ogen nog redelijk zichtbaar. Ik heb overigens geen foto's aan de rechterkant. Bij mij staan ze gewoon eronder.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 06-10-12 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt
De oude mobiele voorpagina is weg. Op je mobiel krijg je als het goed is een aangepaste versie van de huidige 'normale' voorpagina. Belangrijkste verschil is dat alle content onder elkaar staat. De foto's van 'uitgelicht' naast de nieuwsberichten is iig niet de bedoeling.
Gebruik je de site staand of liggend op je telefoon?
Ik heb samsung gio nergens last van duidelijke letters en Daaronder foto als etc.
Peerke_
Geplaatst: 06-10-12 12:23
HTC Desire Z
Dorus
Geplaatst: 06-10-12 12:25
Bij mij zet hij gewoon alles onder elkaar (iPhone 4S) en is alles goed te lezen. Liggend wordt alleen vergroot tov staand en komen sommige foto's naast elkaar te staan ipv onder elkaar.
Van mij mogen de letters op de mobiele lay-out sowieso wel wat kleiner dan dat ze nu zijn
Hm, ik krijg de foto's van uitgelicht ook naast het nieuws. Bovenaan breed de nieuwshighlights, dan smal in 2 kolommen nieuws en uitgelicht, daaronder alles breed (incl 8 foto's van advertenties en een banner).