Misschien ben je me al wel tegengekomen op het forum maar het leek me wel zo netjes me toch nog ff voor te stellen!
Ik ben Benice (haha, staat misschien beetje moeilijk, maar spreek uit als Bunnies. Dus beetje zoals in het Engels Bunnys') en ben nog een jonge meid, 13 jaartjes oud...
Als ik m'n huiswerk af heb neem ik graag een kijkje op Bokt! Nou ik zit dus nog op school, ik doe Atheneum met als xtra 4-uur in de week Engels
Erg leerzaam hoor, maar ook wel moeilijk en soms gwn saai.....
In de winter rijd ik 7 jaar paard en wil er nooit meer mee stoppen!
Ben dus helemaal gek van paardjes, maar heb er zelf geen en ook geen verzorgpaard. Waar ik tevens wel naar opzoek ben...! Zo is het allemaal begonnen:
Vroeger vond ik paardjes al heel leuk! Was nog wel wat bang maar erg nieuwsgierig wat het allemaal was. Heel toevallig had/heeft mijn tante een pensionstal. Daar mocht ik dan als meisje van 4/5 jaar ongv. op 2 shetjes rijden. Maar het is maar wat je rijden noemt, want het was gewoon stappen met mijn oudere nichten ernaast...
Dit vond ik superleuk en wilde meer, draven enzo, dit ging mis want ik viel er gelijk af! Ik huilen natuurlijk! Maar ik ging door en heb daar gewoon nog af en toe op de shetjes gestapt. Ondertussen was ik al aan het zeuren of ik op paardrijden mocht, 'We kijken wel na je zwemles', dus ik zwemmen, zwemmen, zwemmen. Moest ik ook nog eens A, B en C!
Nou toen ik dat uiteindelijk had gehaald mocht ik op PAARDRIJDEN!!
Na 3 longeerlessen mocht ik in een gewone les en vond het super! Rijd nu nog steeds op dezelfde manege en nog steeds superleuk!
Wel grappig om te zien, vroeger reed ik op die kleine ponies en nu op de paarden.... Hihi, vet interessant verhaal! Ik hoop dat je nu genoeg over me weet, anders vraag het gewoon! Ben in voor een leuk gesprek!
Liefs, Benice
Ps: Op het forum kom ik verschillende afkortingen tegen en weet niet wat die allemaal beteken, wie zou dat uit kunnen leggen?