Sinds die nieuwe layout van bokt wordt het uitloggen echt precisiewerk aangezien het precies over "eigen berichten" valt. Hebben meer mensen hier last van of ligt dat aan mij, heb het trouwens op alle pc's op meerdere locaties. Misschien handiger om het blokje met Instellingen, Privéberichten en Uitloggen op een andere plek te zetten.
Werecat
Omdat je niet binnen een uur een reactie krijgt? Even geduld, ze zijn er vast mee bezig
Iris82
Geplaatst: 29-09-12 20:45
De tekst er doorheen? Das wel heel apart. Ik denk dat Bart inderdaad de enige is die daar wat zinnigs over kan zeggen. Hij heeft gewoon deze avond nog gereageerd dus ik ga m daar niet apart nog op aanspreken. Zal vast wel in orde komen.
Wil ik net een foto maken van hoe het er bij mij uit ziet, is het niet meer transparant. Bart, heb ik dat aan jou te danken of is het toeval? Probleem schijnt nu opgelost te zijn.
Nee hoor je bent de enigste niet, ik kan ook niet meer uitloggen, kan ook geen mailtjes meer lezen sinds de nieuwe versie hier is gekomen! En ik heb firefox 15.0.1
Die tekst erdoorheen heb ik op mijn blackberry Ik bok op beide telefoons met de gewone lay-out, want mobiel vind ik waardeloos. Verder niet bij IE op beide laptops of op de HTC.