Jaja ik als echte bokt verslaafde ben er achter gekomen dat als je jezelf op je mobiel bant, je dus gewoon verder kunt op je laptop, klopt dit?
Iris82 schreef:Als je echt een serieuze ban wil, kun je ook altijd een mod pb-en. het gaat toch per ip adres of?
Rintah schreef:en als je vroegtijdig van je ban af wil kan je dat doen door coockies/ geschiedenis? te wissenSerieus?
een ban die geplaatst is door een mod (dus niet een time out die je zelf in kan stellen) is op gebruikersnaam.
Nayomie schreef:Rintah schreef:en als je vroegtijdig van je ban af wil kan je dat doen door coockies/ geschiedenis? te wissenSerieus? Haha met deze tips helpt bannen natuurlijk niet meer
Bij die ban-jezelf wel. Dan is niet jouw account geblokkeerd maar je ip. Bij de ban die de mods je geven kun je niet meer op jouw account inloggen. Die twee kunnen eventueel ook nog gecombineerd worden mits noodzakelijk.
geld voor de zelfban he, niet voor modban vandaar ook dat ik hem heel klein maakte, kan je dr makkelijk overheen lezen als je t niet wil weten
Nickyyyy schreef:Nayomie schreef:Serieus? Haha met deze tips helpt bannen natuurlijk niet meer Nee maar stel dat je eerder klaar bent met een verslag ed, is dat wel fijn
Iris82 schreef:Als je echt een serieuze ban wil, kun je ook altijd een mod pb-en. Of als een dolle tekeer gaan op bokt
Iris82 schreef:Haha, maar ja, hoe weet je nou of je het niet wil weten als je het niet eerst gelezen hebt? Denk dat de gemiddelde bokker juist nieuwsgierig wordt van kleine letters
NatasjavE schreef:Of als een dolle tekeer gaan op bokt dat is ook nog een optie Maar of je daar vrolijk van wordt is een 2e.... dan kan je weer niet zelf kiezen voor hoelang je de ban wil hebben...
Nickyyyy schreef:Iris82 schreef:Haha, maar ja, hoe weet je nou of je het niet wil weten als je het niet eerst gelezen hebt? Denk dat de gemiddelde bokker juist nieuwsgierig wordt van kleine letters Tenzij men te lui is om dat te gaan bekijken
Rintah schreef:en als je vroegtijdig van je ban af wil kan je dat doen door coockies/ geschiedenis? te wissenEcht
Nayomie schreef:Moet je eerst weten hoe je die cookies/geschiedenis eruit gooit en dat weet ik momenteel niet Google en Youtube
Nayomie schreef:Moet je eerst weten hoe je die cookies/geschiedenis eruit gooit en dat weet ik momenteel niet http://lmgtfy.com/?q=cookies+verwijderen
Nayomie schreef:Moet je eerst weten hoe je die cookies/geschiedenis eruit gooit en dat weet ik momenteel niet Kan het je uitleggen als je interesse hebt