Een groene pb...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Een groene pb...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 07:29

Nadat het mij helemaal ontschoten was, om 29 cent voor het bloemstuk van bokker Bietjuhh over te maken, heb ik een pb gekregen van degene die voor mij borg stond. Een vriendelijke pb, niks mis mee. Een paar uur daarna krijg ik een pb van een Mod, dat ik nog niet had betaald..
Sorry, maar ik zit ook niet altijd op bokt :) Ik vond het best wel vreemd, dat ik al zo snel een pb kreeg van een Mod..
Is hier een reden voor? Ik snap best dat er veel mensen moeten betalen en dat het veel geregel is, maar vond dit toch ietwat vreemd.
:)

*edit*

Uiteraard heb ik net 1 euro overgemaakt, iets extra voor de moeite.

Mjetterd

Re: Een groene pb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 07:34

Een pb van een mod hoef je niet direct als iets slechts te zien hoor :+,
Waarschijnlijk wisten borger en mod niet van elkaar dat ze beiden een bericht gingen sturen.
Zie het probleem niet zo :).

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:15

De mods bemiddelen als er bokt transacties niet lekker lopen. Ik zie dat je de laatste dagen met grote regelmaat aanwezig was op bokt dus de "groene" pb was wel terecht.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:15

Om daar antwoord op te krijgen zou ik de mod die je een bericht heeft gestuurd gewoon een pbtje terug sturen met je vraag, dan heb je het snelst antwoord :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:49

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:21

slimmerik schreef:
Je kunt trouwens hier [LZP] Opvolginstopic betalingen voor bloemstuk Bianca lezen waarom je die (niet groen bedoelde) pb gekregen hebt. Was dit topic niet nodig geweest.

Eens.

Daarnaast vind ik, dat als je je hebt opgegeven je ook in de gaten moet houden wanneer je het rekeningnummer heeft gekregen en over kan maken. We zijn al een week verder sinds de begrafenis.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 12:10

slimmerik schreef:
De mods bemiddelen als er bokt transacties niet lekker lopen. Ik zie dat je de laatste dagen met grote regelmaat aanwezig was op bokt dus de "groene" pb was wel terecht.

Maar niet op de dag dat ik beide pb's kreeg :+

Zie het probleem ook niet zo in hoor, vroeg het mezelf gewoon af, mag je best vragen toch?
Hoorde al dat het een massa pbtje was, en ik dacht dat die alleen voor mij was bedoeld :)

*edit*

Winged: Ik ben vast niet de enigste waarbij dit voorbij is geschoten, heb netjes een pb gestuurd en iets meer overgemaakt voor de moeite en eventuele bokkers die helemaal niet betalen of betaald hebben. Daarbij had ik al gezegd, dat wanneer mijn saldo niet meer op 0,00 stond, ik het bedrag over zou maken (en dat was gisteren dus).

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:50

De pb die je van Freya hebt gekregen is niet als modpb bedoeld... en in de openingspost hier noem je dat het je ontschoten is en nu kom je met het verhaal dat je saldo 0,00 was en je dat al had laten weten?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:53

Freya stuurde pb's als deel van de organisatie van het bloemstuk, niet als moderator.
We zijn nu al een paar dagen verder, je wist dat de betaling er aan zat te komen want je hebt je opgegeven.. Sta je werkelijk te kijken als je dan een herinneringspbtje krijgt?

Als je duidelijk had gecommuniceerd naar de borger dat de betaling iets later zou komen om welke reden dan ook, dan was je gewoon van haar lijstje gehaald met de mededeling 'betaling komt iets later'.

Je moet je niet aangevallen worden door een moderatorpb, want deze is absoluut niet bedoeld als 'op de vingers tikken'. Dit is als sturing om de betaling goed te kunnen laten verlopen. De pb had net zo goed van mij kunnen zijn.

Lief van je dat je 1 euro hebt overgemaakt, maar dat was niet nodig geweest. Er wordt nu nog gekeken of er geld over is en wat er met dat geld gedaan wordt, maar we hadden met opzet het bedrag door het aantal bokkers gedeeld om te voorkomen dat er geld over was.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 13:11

Rustig maar :?

Ik vind het gewoon vreemd dat 1,5 week later nog steeds betalingen open staan. Dat mag toch? Daarnaast kan ik gelukkig niet in iedereens bankzaken kijken hoe het ervoor staat met het geld.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 14:23

Slimmerik: Ojee, kan mij nu ook nog gaan verantwoordelijken, omdat ik een typefout heb gemaakt :') Ik had de borger gevraagd, of iets later betalen mogelijk was, omdat mijn saldo 0,00 was. Dit was goed. Vergeten dat ik nog 29cent moest betalen, opende ik vanmorgen het Pbtje waar in stond dat ik nog moest betalen, dit heb ik uiteraard meteen gedaan.

Winged: Dat mag zeker :j en mijn post was ook niet aanvallend bedoeld, als het zo overkwam, sorry daarvoor :)

Roosch: Nee, snap ik ook wel, het was al een heel geregel etc, daar heb ik ook respect voor :j En dat ik iets meer stortte, was meer voor jullie moeite en het feit dat ik iets te laat met betalen was :)