Verbergen lijst eigen berichten op homepage mogelijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Verbergen lijst eigen berichten op homepage mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 19:23

Sinds de nieuwe layout van Bokt, die verder overigens prima is, erger ik me nogal aan de lange lijst van eigen berichten die op de startpagina te zien is. Als ik uitgelogd ben is deze niet zichtbaar, maar inloggen heeft nu eenmaal ook zijn voordelen.
Aangezien ik niet erg frequent post, staan er topics in het lijstje die allang doodgebloed zijn en waar ik niet meer geinteresseerd ben.

Ik zie veel liever een lange lijst van nieuwe berichten als ik ingelogd ben. Nu kan ik die ophalen door op " meer berichten" te klikken, maar ik zou het veel handiger vinden als ik niet door hoef te klikken.

Kan er geen optie komen om de startpagina naar eigen wens aan te passen? (Of is die er misschien al?)

Iris82

Re: Verbergen lijst eigen berichten op homepage mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:09

Je kunt de startpagina (nog) niet naar eigen wens inrichten. Ik weet ook niet of die optie er komt, heb er Bart iig niet over gehoord. Wat je wel kunt doen is jouw eigen berichten ontstippen. Maar ik weet niet hoeveel pagina's je inmiddels verzameld hebt. :)

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:37

Iris82 schreef:
Je kunt de startpagina (nog) niet naar eigen wens inrichten. Ik weet ook niet of die optie er komt, heb er Bart iig niet over gehoord. Wat je wel kunt doen is jouw eigen berichten ontstippen. Maar ik weet niet hoeveel pagina's je inmiddels verzameld hebt. :)

Ontstippen heeft geen effect helaas, bij mij staan er heel veel topics tussen die ik allang ontstipt heb :)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 21:39

Als ik daar aan moet beginnen ben ik wel een weekje zoet denk ik na 7 jaar bokken... Nee, dat wordt hem niet.
Bart, kan je het lijstje niet beperken tot 3-5 topics? Ik denk (hoop) dat de meeste Bokkers daar wel genoeg aan hebben...

Edit:
Even getest met ontstippen. Helaas wordt de lijst weer net zo hard aangevuld. En wat ik apart vind: De lijst nieuwe berichten telt 12 topics, maar de lijst eigen berichten maar liefst 20. Why???