Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 21:16

Ik open dit topic met gevaar voor eigen boktleven, maar naar aanleiding van een topic zojuist geopend door Arabesk en gesloten door Yasmine.

In het topic werd in mijn ogen op een respectvolle manier met elkaar om gegaan en werd ook duidelijk vermeld dat het geen uiting van kritiek naar de moderators was. Dat is met dit topic net zo.

Maar waarom mogen bepaalde topics niet meer? Waarom mogen gebruikers niet meer met elkaar in discussie gaan over het verschil tussen Bokt van vroeger en nu?

Vroeger werd er veel meer gediscussieerd en ja soms was het op het randje en werd er terecht een ban uitgedeeld, maar tegenwoordig gaat er veel meer via PB of wegen buiten bokt om omdat men bang is voor een OW/ban en een kritische blik in mijn ogen niet meer gewaardeerd worden.

Dit topic zal naar alle waarschijnlijkheid wel gesloten worden, maar ik vind dat dit een onderwerp is waar wij wel over mogen praten als daar de behoefte toe is en dat alle kanten van dit aspect belicht mogen worden zonder dat het team het ziet als een bedreiging of kritiek in hun doen en laten.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:17

Volgens mij onder andere omdat er andere Bokkers werden besproken, en dat mag niet.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:18

Er mag zo veel niet meer dat is nou juist het probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:18

Nee hoor, de moddies proberen het een en ander onder tafel te schuiven naar mijn idee... Iets met slapende honden...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 21:18

Naar mijn weten werden er een aantal namen genoemd van mensen die een ban hebben of hier niet meer willen komen. Maar meer ook niet.

Er werd niet besproken of het hoe en waarom die mensen een ban hadden en of dat wel of niet terecht was.

Anoniem

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:20

Geryon

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:21

Moest wel even lachen, meteen nog een topic erover, je hebt ballen Nanne! :D

En je hebt helemaal gelijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:21

Joolien schreef:
Nee hoor, de moddies proberen het een en ander onder tafel te schuiven naar mijn idee... Iets met slapende honden...

_/-\o_
Amen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:22

Idd Nanne. En als deze weer wordt gesloten open ik er wel een :D

Er wordt met 2 maten gemeten en dat is jammer.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:22

Tijd voor gefundeerde kritiek op het beleid dus...... :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 21:23

Joolien,

Ik heb het topic gezien en wat gevolgd. Bewust al niet gereageerd omdat ik weet dat het toch nergens toe leidt.

En dat vind ik erg. Dat er al bewust niet gereageerd word in topics omdat het dicht gegooid word en je vervolgens er niks meer over hoort of een groene PB in je inbox ziet verschijnen.
Daar zal ik ook vast niet alleen in zijn.

Zelf ben ik ook vaak genoeg gebant, maar of het alle keren terecht was? Natuurlijk ging ik wel eens te ver, zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar het verschil tussen toen en nu is mijn inziens nu zo ontzettend groot geworden.

Geryon,
I've got myself some cahona's! :))

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:23

I agree _/-\o_

Ik wil weer meer pit in een discussie. Niet dat ik 100 keer m'n bericht moet overschrijven omdat ik er misschien wel een pb over kan krijgen.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 21:25

quera schreef:
I agree _/-\o_

Ik wil weer meer pit in een discussie. Niet dat ik 100 keer m'n bericht moet overschrijven omdat ik er misschien wel een pb over kan krijgen.

Weet je hoe vaak ik wil reageren en het dan toch niet doe? Je mag niks meer zeggen zonder dat het als een persoonlijke aanval oid gezien word.

Hoe kan ik iemand persoonlijk aanvallen zonder dat ik diegene ken?

Kritiek moet niet altijd vanaf de donkere zijde bekeken worden. Je kan het ook goed oppakken en er wat mee doen.

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:26

haha je zou maar moderator zijn van bokt.nl (ik ben het met jullie eens)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:27

Ik verwijder vaak nog mijn bericht nadat ik hem geplaatst en gelezen heb.... Just in case..... Dat is toch erg eigenlijk?

mika11

Maar wat betekent 'pit' in een discussie eigenlijk?
Aanvallen, sarcastische opmerkingen o.i.d.?

NathalietjeB

Joolien schreef:

amen
:o ow ja en pittig reageren in een topic mag ook niet want dan krijg je een ow en mensen opvragen om via pb te reageren mag ook niet :') krijg je ook een ow voor...
wat dus bij mij gelijk op 3 ow.s stond en ik dus gelijk een ban kreeg voor een week omdat ik pittig reageerden in een topic en je mag ook niet meer niet lief reageren dan word je post gewoon weg gehaald omdat je niet lief reageert

en er word wel degelijk met 2 mate gereageerd door moderators kijk maar in b.v een itp topic over bigfield shires...de 1 kreeg een ow en de andere kregen niks dat was ook zo super krom
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 17-09-12 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:28

En wat ik ook vaak merk: je hebt een andere mening dan de andere bokkers in een topic. Mijn mening wordt dan gelijk 'fout' bevonden. Koekoek, het is een mening. Die is niet goed of fout. En dan een discussie aan gaan ho maar, nee HET IS GEWOON FOUT.

Deleted

Geryon schreef:
Moest wel even lachen, meteen nog een topic erover, je hebt ballen Nanne! :D

En je hebt helemaal gelijk....

My thoughts exactly :) heb net het andere topic toevallig gelezen en ook ik vind dat je gelijk hebt!

@Miracle; zo gaat het tegenwoordig, bang zijn om je eigen mening te geven, ik doe precies hetzelfde.

Anoniem

Nanne ik heb daar ook bewust niet gereageerd omdat ik me afzijdig wilde houden maar nu ik dit zie gebeuren beginnen mijn vingers behoorlijk te kriebelen.
Ik ben ook wel eens geband en kreeg ow's, meer omdat ik nogal wild was in mijn seksuele opmerkingen, dus wellicht terecht :') Maar ik hoor en lees van meerdere mensen dat er om veel minder geband wordt.

Zij die kritisch zijn worden vroeg of laat uit de weg geruimd. Of ik daarbij mezelf nu ook in het licht plaats weet ik niet, maar laat het een eye-opener zijn voor meer mensen hier...

quera

mika11 schreef:
Maar wat betekent 'pit' in een discussie eigenlijk?
Aanvallen, sarcastische opmerkingen o.i.d.?

Dat je niet gelijk bang hoeft te zijn omdat je een scherpe opmerking maakt bijvoorbeeld

Nayomie

Joolien schreef:

2 zielen 1 gedachte, maar durfde het niet neer te zetten :=

BaileyMix

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier zelf helemaal geen last van heb. Misschien omdat ik niet van 'de oude stempel' ben, ik weet het niet. Het valt me wel op dat vrijwel iedere week wel een topic hierover wordt geopend (en 3 keer zo snel weer gesloten) dus ik vraag me af waarom de mods er niet eens écht wat mee doen... Het lijkt echt een probleem te zijn en Bokt is naast paardenforum ook echt een discussie forum, dus als alle Bokkers met een eigen mening weggaan... Lijken we Noord Korea wel.

Dus mods, wordt wakker EN DOE ER EENS IETS MEE!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:29

Boktdictatuur. Als je ook maar een halve teen in de verkeerde richting zet heb je alweer een pb te pakken. Om ontzettend naar van te worden.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:29

BaileyMix schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier zelf helemaal geen last van heb. Misschien omdat ik niet van 'de oude stempel' ben, ik weet het niet. Het valt me wel op dat vrijwel iedere week wel een topic hierover wordt geopend (en 3 keer zo snel weer gesloten) dus ik vraag me af waarom de mods er niet eens écht wat mee doen... Het lijkt echt een probleem te zijn en Bokt is naast paardenforum ook echt een discussie forum, dus als alle Bokkers met een eigen mening weggaan... Lijken we Noord Korea wel.

Dus mods, wordt wakker EN DOE ER EENS IETS MEE!

Amen _/-\o_