volg topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

volg topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 14:21

Je ziet het steeds vaker op KS-ITP, een topic voor een bepaalde bokker of bepaalde merrie die drachtig is, en die zo op de voet gevolgd kan worden. Updates, foto's, etc.
Zijn zulke topics ook niet leuk voor paarden die niet (meer) onder KS-ITP vallen?
En is het dan misschien handig om een "volgsubforum" aan te maken?

Het is zomaar een brainwave waarvan ik zelf ook nog niet helemaal weet wat ik ervan vind, maar het schoot in mijn hoofd, dus deel ik het even :j

Daks

Re: volg topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 15:09

hmm wil je dat dan doen met jonge paarden zike paarden of gewoon klare paarden.
Ik bedoel jonkie's volgens is leuk, maar om nu een heel topic te volgen over een hengst die iedereen zo mooi vind weet het niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 15:30

dat is natuurlijk aan een ieder vrij om paar x wel of niet te volgen. Of om paard x wel of geen volgtopic te geven

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 15:32

Jij opent tegenwoordig echt overal een topic over :=

Nee, ik vind het geen goed idee. Dat topic staat toch gewoon bij je eigen berichten?
Waarom dan weer Bart z'n grote taak erbij op leggen :?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 15:36

niet voor jezelf om te volgen, voor anderen die de voortgang van je paard willen volgen. ipv elke keer een nieuw topic te openen, verzamel je dan dus alles in 1 topic.

Over je eerste zin: Een forum draait op berichten. Stoor je je eraan? Klik je het weg, je bent niet verplicht om het te lezen.

Het is ook geen klacht of sneer naar het team of weet ik veel, het is een idee, niet meer en niet minder. Als je het geen goed idee vind kan je dat melden, als je het wel een goed idee vind kan je dat ook melden. Boeit het je niet? Klik je het lekker weg. Dus ik snap je probleem niet eerlijk gezegd :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 15:53

Volgens mij heb ik hier een tijdje geleden ook een topic over gehad, over een soort dagboek-gedeelte. Een verslag van de dag, maar dan uitgebreider, waarbij je per pony een topic kon openen en de dingen die je deed kon beschrijven, met dan wat foto's en filmpjes bij ter ondersteuning. Zoiets bedoel je volgens mij toch ook hé?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 15:54

klopt helemaal sabine :j

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:23

Maar dan krijg je toch heel veel topics.
voor elk paard 1.
En zou het dan niet zo zijn dat de minder popie paarden steeds lager zakt?

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:25

nee, je krijgt juist minder topics, ipv 5 topics per paard 1.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 16:28

Daks schreef:
En zou het dan niet zo zijn dat de minder popie paarden steeds lager zakt?

dat is inderdaad zo, maar dat is nu ook al op bijv itp, dus daar verandert niks aan.
Ik doel er ook niet op om de topics onder ITP te plaatsen, omdat het niet enkel een foto verzameltopic wordt (althans, zoals ik het nu in mijn hoofd heb)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:30

Je krijgt inderdaad minder topics :j
En minder popie paarden zakken nu toch ook steeds lager? Met een dagboek kan je het tenminste zelf weer omhoog brengen door gewoon een nieuw verslagje toe te voegen ;) En wie dan wil meekijken & lezen & reageren die doet dat, en anderen slaan het topic gewoon over ...

Zit me te bedenken of het ook niet alle ITP's kan vervangen ... Natuurlijk is het niet handig als je elke dag 15 foto's van je paard post in een topic, maar als je er regelmatig 1 of 2 neerzet zal je ook niet de nood hebben om 15 foto's in 1 keer te laten zien. En dan misschien ergens 1 centraal foto-gedeelte als je een bepaald iets wil laten zien aan de wereld (een springtraining die super gaat, of de kunstjes die je paard ondertussen kan of dat soort dingen).

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 17:53

Ik begrijp het hoor stef.
je bedoeld gewoon een dagboek voor je paard.
mocht je dan rijitp willen dan daar apart topic voor openen.
en zo ook voor medisch.

ja lijkt me wel wat

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:09

Ik denk alleen dat het dan voor de meeste mensen meer werk is om zo'n dagboek bij te houden (helemaal als het dier al wat ouder is - iig geen pasgeboren veulen meer), dan dat ze er reacties op krijgen.. Worden er straks weer topics geopend met "waarom krijg ik zo weinig reacties, het is zoveel werk" zoals je nu wel eens ziet aan de hand van ITP topics..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:11

Zeker waar :j Op een ander forum heb (had) ik een dagboek, maar als je geen reacties krijgt gaat de zin om dingen te schrijven of te posten ook wel over :+ Ondanks dat ik toch graag wel dingen vertel over mijn pony's .. Dus ik weet het verder ook niet .. Het kan leuk & mooi zijn, maar ik weet het niet :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 13:44

Ok, gezien de reacties (of, het uitblijven daarvan ;) ) : Geen goed idee :')