Ben hier al een weekje te vinden en aandachtig alles aan het lezen. Nu toch maar even uit de stille hoek gegaan om mezelf voor te stellen!
Mijn naam is Tessa, 22 jaar en woon sinds kort in doorwerth samen met mijn vriend.
van jongs af aan altijd al helemaal gek op paarden geweest en heb ook 8 jaar op een manege gereden in Almere.
Ben nu echter al 6 jaar gestopt met rijden, waar ik veel spijt van heb en het ook enorm mis.
Vorige week eindelijk de welles/nietes knoop doorgehakt en ben weer begonnen met rijden op een manege in de buurt.
Ik woon nu in een appartementje maar mijn droom is natuurlijk om een leuk romantisch boerderijtje te hebben, paardjes aan huis etc,etc.
Wordt nog even flink sparen eer dat zal gebeuren

Verder.. hou heel veel van dieren, heb zelf nog 2 katten, 2 chinchilla's en een oude gerbil.
Ik doe momenteel een HBO opleiding tuin en landschapsarchitectuur en daar gaat momenteel bijna alle vrije tijd heen helaas.
Mijn hobby's verder, Tekenen/ schetsen, fotografie , tuinieren en ben graag buiten te vinden.
Weet verder niet zo heel veel meer te vertellen, als je wat meer over mij wilt weten, vraag gerust

Mijn profiel is nog niet bewerkt en ga proberen dit de komende week te doen.