Moet er wel iets gedaan worden aan de PDF's zodat je gewoon kan doorlinken naar je formulier zonder dat de punten veranderen. Het is juist wel interessant om het formulier in te zien en per onderdeel te bekijken waar de verschillen zitten.
jah leuk moet niet zo moeilijk zijn lijkt me kan vast van elke proef wel een standaard pagina maken als de ruiter in kwestie dan zelf even de link erbijzet van de juiste proef
Het is iig erg leerzaam . Ik wil met mijn jonge paard graag starten, maar wil natuurlijk niet voor banketstaaf staan . Ik vind hem B klaar, maar jullie misschien niet
Ik meld me hier ook even. Leuk dat er enthousiast gereageerd wordt op het meejureren. We denken na over een vervolg en hoe we dit het beste kunnen doen.
Ja eentje in de week is denk ik voldoende. En dan verschillende klasses. Meer dan is het ookniet meer leuk denk ik. Ik heb ook nog wel een filmpje liggen..
Amaranth7
Geplaatst: 11-09-12 22:34
Meer zou ook wel leuk zijn hoor, ik ben helemaal voor! Ik vond het heel leuk om te doen!
Dit geeft ook de bokkers die niet starten eens een kans om op hun niveau te kunnen rijden en een beoordeling te krijgen !
Ouwe
Geplaatst: 11-09-12 22:37
Ik ben ook voor, het is altijd leerzaam om te zien hoe men over een proef denkt en wat de argumentatie daarachter is. Niet alleen voor de combinatie die de proef rijdt in het filmpje, maar ook voor anderen die meelezen en meebeoordelen.
maar, hoe moet je da nweten welke proef je rijd? moet je dan zelf zo een scorelijst maken? omdat iemadn weer een Lproefje rijd en de ander weer een Fproefjes...