Ja het lijkt er wel op inderdaad.... Heb alleen zelf de memo gemist dat het vandaag was....
ShauniBef
Geplaatst: 08-09-12 18:10
En dit topic heeft nut.....?
Anoniem
Nee want DIT is een nuttig topic zeg!
WenMLove
kijk maar op Wie Wat Waar @friendly
Barbabientje
Haha ze hebben gewoon elkaar allemaal gespamd dat bokt te spammen valt
acera1991
Geplaatst: 08-09-12 18:11
heftig.... gore viespeuk van 37 is het steeds. Dus ja.... wat hij hiermee wil ???
Goof
Geplaatst: 08-09-12 18:11
ShauniBef schreef:
En dit topic heeft nut.....?
Om meteen aan te kunnen geven dat ik werkelijk waar niet snap dat mensen ook echt in ieder topic moeten reageren of een smiley moeten plaatsen hoe dom en gek en raar en grappig ze het wel niet vinden.
Negeer die handel, tem desnoods, en klik weer verder.....
Ja daar krijg je het al.... Daar kom ik nooit dus tenzij t voorpaginanieuws is kom ik dit soort dingen dus nooit te weten.... Maar even zonder dollen...vraag me af wat die persoon ermee wil bereiken... Die topics gaan toch zsm naar MH....
Zou het misschien kunnen dat jullie nu zien dat er gespammed wordt en dat jullie tot nu toe even hebben gemist hoe snel en goed de moderators normaal hun werk doen?
Ik heb het ook gezien, op het moment dat er een mod online was deze even via PB ingelicht dat dit echt niet kon. En ik denk zomaar dat er heel veel moddies en leden van het beheer dit weekend bij het Horse Event zitten dus dat het verwijderen wat trager gaat dan normaal. Hulde aan de mod die wel online was en veel werk had om dit te stoppen. Mocht er wel wat doorglippen: wegklikken, niet op reageren...en hopen dat het snel verwijdert is.