Als eerste wil ik even zeggen dat ik de bokt markt erg netjes en overzichtelijk vind geworden! Er is alleen 1 dingetje dat ik jammer vind..
De advertentie's van mensen die meerdere dingen aanboden! Vond dit ideaal, want zo kon je gemakkelijk meerdere spullen kopen bij iemand, wat weer scheelt in de verzendkosten! Nu alles apart staat wordt dat toch lastig..
Je kan toch de gebruikersnaam van diegene opzoeken en dan klikken op alle advertwnties? Problem solved
_Kimo_
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-12 23:38
Ja dat kan uiteraard ook gewoon..
Roosch
Geplaatst: 05-09-12 23:40
Ik ben voor, maar om een andere reden.
Ik erger me aan mensen die bijvoorbeeld kleding aanbieden en dan voor elk stuk een nieuw topic aanmaken. Dan heb je dus bijvoorbeeld:
- Truitje aangeboden door Truus - Broek aangeboden door Truus - Schoenen aangeboden door Truus - Truitje H&M aangeboden door Truus - Broek van Vero Moda aangeboden door Truus - etc.
Dan heb je zo een stuk of 10 advertenties onder elkaar van dezelfde persoon waarvan ik dus a. weet dat het niet mijn maat is of b. weet dat ik daar niet naar op zoek ben. Vond het fijn aan het oude systeem dat er bijvoorbeeld stond: "Allerlei kleding aangeboden" door Truus.
Ik ben ook voor, Ik had laatst verscheidenen paardenartikelen te koop, maar omdat het zo verschillend was, kon het eigenlijk niet in 1 onderdeel plaatsen.
@ Nayomnie - dat is idd ook heel vervelend. En stel je houd de grote schoonmaak in je kastje op stal, en je wil een hoop weg doen, kost het vreselijk veel tijd (en ook ruimte op de bokt markt) als je elk dingetje apart moet gaan plaatsen
@ Niek_Aaron - ow dat zou ik eigenlijk niet eens weten Beter voor me als ik daar niet kijk.. haha