Als het niet goed staat, graag verplaatsen. Ik kon alleen hier een topic plaatsen.

Ik ben deze week begonnen aan de 3e week van de brugklas. Ben al helemaal gewend aan de school, leraren, van lokaal wisselen etc. Zit ook bij 2 heel lieve vriendinnen in de klas die ik voorheen ook al kon. Maar nu zit ik met een probleem;
Het pesten. Sinds gisteren word ik gepest door 3 meisjes. Ik kond hun voorheen niet. De ene keer negeren ze me en doen alsof ik lucht ben, duwden me zelfs tegen de kluisjes omdat ze me "zogenaamd" niet zagen en zeiden niet eens iets van sorry. En de andere keer pesten ze me met stomme opmerkingen. Voor hun is dat natuurlijk lachen gieren brullen, maar mij staan de tranen dan in mijjn ogen. Ik voel me soms echt heel alleen. Nu mijn ouders ook nog eens gaan scheiden is het voor mij dubbel op.
Ik durf niet goed mijn mond open te trekken en hetzelfde terug te doen. Negeren is ook geen optie want die opmerkingen blijven doorgaan heb ik gemerkt. Naar mijn mentor stappen, ben ik bang dat het alleen maar erger word. En mijn vriendinnen durven ook niets terug te zeggen.
Mijn ouders weten ervan, maar kunnen mij ook niet goed helpen. Ze hebben zelf ook heel veel problemen aan hun hoofd.
Ik wou even mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie tips hebben.
Doeii!