Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VisionMeadow

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 23:29

Hi medebokkers,

Ik zal me ook eens even voorstellen, dat vind ik altijd wel zo netjes.
Ik ben Geartsje, ben momenteel 18 jaar jong. Heb zelf een eigen paard "Vision Meadow" voor de rest rij ik ook wel paarden voor andere mensen, beleer wel paarden. Ook heb een grote passie voor voltige, dit doe ik bij de Waardruiters te Cornwerd. Aankomend schooljaar begin ik met mijn nieuwe opleiding onderwijsassistent speciaal voor volwassenen. Ik hoop mijn MBO-4 opleiding in 1 jaar afgerond te kunnen hebben. Deze opleiding duurt echt ook maar 2 jaar, dit omdat het volwassenen onderwijs soepeler is. Zodra ik klaar ben met mijn MBO-4 opleiding wil ik zeker door studeren. Ik wil graag een HBO studie doen en dan de richting docente Duits of Wiskunde beide lijken mij erg intressant, dit waren ook wel vakken waar ik ontzetttend hoog voor stond qua cijfers.

Ook ben ik inmiddels al 2 keer voor vrijwilligers werk naar Tadzjikistan geweest. Dit was een ontzettend mooie maar ook zware ervaring, omdat ik natuurlijk ook nog vrij jong was. Als het allemaal lukt en kan wegens mijn studie wil ik volgend jaar proberen voor 2 maanden terug te keren naar Tadzjikistan. Je bouwt daar namelijk een band op met de mensen, de cultuur ect.

Hebben jullie nog vragen over mijn reis en-/ andere dingen hoor ik het graag.

Groetjes, Geartsje

Ludique96

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:40

Welkom op Bokt :)