Als dat zo is kan safari en Opera niet. Dan hebben we chrome nog
Eileen_
Geplaatst: 31-08-12 13:58
Ik had dit ook een tijdhe! Elke keer als ik ff een topic aan het bekijken was, of bericht aan het typen enz logde hij zomaar uit... Echt heel vervelend! Nu geen last meer van, hoe dat kwam? Geen idee. Hoe ik heb het opgelost? Geen idee.
Momenteel heeft hij zijn kuren niet, paint ed doet het ook weer Misschien had hij zijn dagje niet. Geen idee, maar hij doet het (voor nu) weer
Punz
Geplaatst: 01-09-12 10:31
TS, ik heb de laatste week dezelfde problemen als jij. Daarvoor nooit last, bij andere fora ook geen last. Alleen hier op bokt. Misschien toch iets om meer algemeen in de gaten te houden ( boktfoutje misschien??)
magda_90
Geplaatst: 01-09-12 10:47
HarriesHorse schreef:
@ Murthul; Safari is toch alleen voor Apple? ( en opera toch ook? )
Safari, Opera, IE, Firefox, Opera en Google Chrome werken allen prima op Windows.
Wanneer je geen massale inlogproblemen zijn (en dat is dit niet anders hadden we een stuk of 50 meer reacties ) dan gaat het vaak aan jouw kant mis. Om ingelogd te blijven moet jouw browser blijven communiceren met de site. Als dat misgaat ligt het vaak aan de firewall, adblockers of andere veiligheidsinstellingen. Het kan ook nog aan een tijdelijk foutje in de browser zelf zitten.
Nado
Geplaatst: 24-09-12 15:03
Ik heb deze problemen ook sinds 2 dagen. Dan ga ik van een topic terug naar de hoofdpagina en dan ben ik ineens uitgelogd, of zelfs binnen een topic als ik naar de volgende pagina wil gaan. Ik heb net de tip uitgevoerd van het verwijderen van de cookies en ben erg benieuwd of het werkt.