Bokt telefoon applicatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Bokt telefoon applicatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 15:16

Ik heb even gezocht, maar kon nergens iets erover vinden.

Als bokker blijf ik graag op de hoogte en kijk ik ook graag even op bokt buiten PC uren om.
Lekker irritant, gewoon in safari, iedere keer dat scrollen en opzij en tekst niet volledig in beeld.

Ik dacht, laat ik eens kijken in de iStore, er zal toch wel een bokt appje zijn?

Niet dus......

Ideetje om een appje te laten maken of is dit niet mogelijk?

kleinvosje

Re: Bokt telefoon applicatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:18

Misschien even de zoekfunctie gebruiken, dan had je gevonden dat er geen Bokt app is of komt. De kosten voor het maken en onderhouden zijn te hoog.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:19

Klopt, zijn al heel wat topics over geweest.

Je kan wel gewoon een snelkoppelingetje (bookmark geloof ik? iPad ligt thuis :') ) op je home screen zetten van willekeurige websites, dus ook met bokt. Heb je toch een soort app :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:20

er is wel een mobile variant voor op je telefoon.
m.bokt.nl

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:20

m.bokt.nl :) speciaal voor mobiel internet :) werkt prima.

Een beetje App laten maken kost 30.000 euro :) kan Bokt wel aan betere dingen besteden :)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 15:53

Oe jeetje das wel duur ja.

Excuus mensen, heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam op 800 hits en de 2 eerste pagina's gingen over w'app waarna ik het opgegeven heb.

Thanx allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:13

Klopt dat er geen app gaat komen, er zijn meer dan 8 besturingssystemen voor telefoons die elk hun eigen ontwikkeltaal nodig hebben. Dan zou je dus 8 apps moeten hebben x minimaal 30.000 euro = echt heel veel geld.

Waar met de nieuwe layout naartoe wordt gewerkt is een responsive website, uiteindelijk zal het dus zo gaan worden dat Bokt op elk device er dus goed uit ziet, ook op alle telefoons. Een veel goedkopere en duurzamere optie omdat er maar 1 set code ontwikkeld hoeft te worden :) je ziet dit al op de nieuwe home-page. Deze is responsive en ziet er dus op elk scherm netjes uit :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:44

sweetheart schreef:

Zoals je ziet zijn hier al erg veel topics over geweest :) Bart heeft zelf ook al toegelicht dat een Bokt app (momenteel) nog te duur is, maar de http://m.bokt.nl doet het ook erg goed op mobiele telefoons. Omdat hier al veel andere topics over zijn, zet ik hier een slotje :)