Advertentie weer bovenaan zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandfan

Advertentie weer bovenaan zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 00:11

Hoe kun je een advertentie waar bovenaan de lijst zetten?

Ik heb al een tijdje gezien dat ik altijd dezelfde advertenties op de beginpagina van Bokt Markt zie. En in sommige rubrieken constant die zelfde advertenties bovenaan in de lijst.
Advertenties die heeeel vaak gezien terwijl ze eigenlijk pas recent geplaatst zijn, veelal pas paar uur open en dan al meer dan 2.000x gezien.
Vervolgens klik ik die advertentie aan om te kijken wat er nou zo voor populair iets te koop is dat die al zo ontzettend vaak gezien en zie ik reacties van een aantal maanden oud.
Bovenaan de advertentie staat dan bijv. Geplaatst: wo, 2012-08-29 met een tijd en vervolgens staat er een reactie onder de advertentie die iemand in mei !! al op die advertentie reageerde. Hoe kan dat als die advertentie pas recent geplaatst is?

Schijnbaar is er dus een manier om je advertentie weer bovenaan te krijgen in de lijst?

shilady

Re: Advertentie weer bovenaan zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:11

Oude sluiten en ni9euwe maken

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 00:13

Dat is het niet, ik zie 1 en dezelfde advertentie die constant weer bovenaan wordt gezet.
Hoe kan het anders als in een advertentie die vandaag geplaatst wordt, en onderaan al reacties staan van bokkers die maanden! eerder al op die advertentie hebben reageerd?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:15

Als jij die hier neerzet weten mensen beter over welke adv je praat :)*

waarschijnlijk is dat dan automatisch zodat de advertentie maker niet telkes dezelfde vragen hoef te beantwoorden

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 00:16

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:21

Of ze maken dezelfde av. dubbel
Of als je even van bijv. te koop naar gereserveerd gaat en weer terug staat ie ook weer boven aan dacht ik.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:22

dat was mij ook al opgevallen, en vroeg me ook af hoe dat kon.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 00:27

Heb het even uitgeprobeerd wat TLNLSDB zei en dat is het werkende antwoord!

Markeer je advertentie als gereserveerd, en dan daarna haal die markering weer weg en voila je advertentie staat weer bovenaan!

Erg handig want zo hoef je geen nieuwe advertenties aan te maken om hem weer eens bovenaan te krijgen. Kun je ook nog sparen op hoe vaak die gezien wordt (iedere keer bovenaan wordt die toch weer vaker een keer gezien) en vergroot je de kans dat je advertentie op de hoofdpagina komt te staan (en op die manier ook weer vaker gezien wordt).

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:29

*\o/* handig !
(en mag dat ook ? , of krijg je dan een Pbtje van een Mod ? )

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:34

Afijn, ik dacht al dat ik het toen ook zo gedaan had.
Mijn hengstje heeft toen ook even op de hoofdpagina gestaan idd.
Maar had ook een dubbele geplaatst, dus wist nou niet meer 100% zeker of het door de reservering kwam of de nieuwe advertentie.

En of het mag of niet weet ik niet, maar alle advertentie's screenen is onbegonnen werk heb ik van horen zeggen. ;)
Laatst bijgewerkt door TLNLSDB op 30-08-12 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:41

dubbel mag niet, dat zal het zijn..

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 00:44

Ik heb geen idee of je op deze manier je advertentie omhoog mag plaatsen. Als het niet mag komt er vast wel een mod ons dit hier vertellen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:18

Dubbele advertenties zijn inderdaad niet toegestaan. Je mag altijd een nieuwe advertentie openen, maar dan is het wel de bedoeling om de oude advertentie even te sluiten. Op deze manier proberen we te voorkomen dat de Markt overspoeld wordt met dubbele advertenties.

Het klopt ook dat er een soort van bug in de Markt zit waardoor advertenties na wijziging weer bovenaan komen te staan. Voor ons als moderators is het bijna onmogelijk om te controleren of iemand zijn advertentie wijzigt omdat er een noodzakelijke verandering is, of omdat er handig gebruikt gemaakt wordt van de mogelijkheid om een advertentie bovenaan te krijgen. Om deze reden is het ook haast niet te doen om erop te modereren. Het liefst zien we natuurlijk dat iedereen op een faire manier gebruik maakt van de Markt, totdat deze bug gefixed is.