Klachten over moddies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ariebren
Berichten: 8493
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Goudswaard

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:16

De modjes hebben een heel goed systeem.
Zogauw je een vraag stelt over de waarschuwing zijn ze in eens niet meer bereid om een antwoord te geven.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:17

Celiien schreef:
Ik moet HP toh wel echt gelijk geven over de persoon met zeer ingewikkelde verhaln: dat die nog geen (of in iedergeval indrukwekkende) ban heeft gekregen is mij ook een raasel
Djesus. Roept bij mij alleen maar ergenissen op zeg :=

ontopic: ik denk dat sommige mods idd heel erg, euh, aan vriendjespolitiek doen. De een heeft binnen de kortste keren een ban terwijl een ander veel geintjes kan uithalen voor er uberhaupt een waarschuwing is.
Goed idee om dit neer te leggen bij het modteam en bart :j



Ik ben eigenlijk blij dat ik niet alleen sta met hetzelfde gedacht, ik heb al meermaals getemd op die persoon maar tevergeefs.

Voor de rest ga ik maar zwijgen want ik denk niet dat ik aan de "goede" kant sta bij de mods.

Ariebren
Berichten: 8493
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Goudswaard

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:20

Modjes for ever.

Ga nu temmen, zodat de modjes ook kunnen reageren in dit topic.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:21

Want dat kunnen ze zonder tem niet :?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:28

Ariebren schreef:
De modjes hebben een heel goed systeem.
Zogauw je een vraag stelt over de waarschuwing zijn ze in eens niet meer bereid om een antwoord te geven.

Dat is niet waar, je kunt ze echt wel om verheldering vragen. Kan zijn dat het een keer vergeten is (het zijn immers mensen waar mee gewerkt wordt). Als je er dan gewoon even een berichtje achteraan stuurt van "joh, ik heb nog geen antwoord gehad, zouden jullie dat nog even kunnen sturen", dan krijg je echt wel een berichtje terug.

Ariebren
Berichten: 8493
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Goudswaard

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:31

Nee, modjes kunnen dat niet, uit zich zelf reageren.

Ga jij elke avond ale nieuwe berichten nalopen van je toegewezen topics ??

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30245
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:32

Ik heb vanochtend meen ik al gereageerd. Wat me aan de reacties daarna opvalt is dat de meeste mensen best weten dat er over pb's en ow's niet met derden gecorrespondeerd wordt, maar het erop lijkt dat daaruit de conclusie wordt betrokken dat er helemaal niets gedaan wordt. Dat is jammer, maar omdat we niet aan schandpalen doen nou één keer onvermijdelijk.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:33

Ariebren schreef:
Nee, modjes kunnen dat niet, uit zich zelf reageren.

Ga jij elke avond ale nieuwe berichten nalopen van je toegewezen topics ??

Als mod hoor je je fora die je onder je hoede hebt dagelijks na te lopen ;) Dus sowieso de mods van FZ horen dit topic onderhand wel gezien te hebben.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:35

Ariebren schreef:
Nee, modjes kunnen dat niet, uit zich zelf reageren.

Ga jij elke avond ale nieuwe berichten nalopen van je toegewezen topics ??

De topics op fz worden zeker wel nagelopen hoor, dat jij niet meteen binnen jouw tijdsbestek antwoord hebt is jammer voor jou, maar moderators hebben ook een eigen leven :+ .

zonnebloem18

Berichten: 24845
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:39

Sowieso heeft Yasmine vakantie en met dit warme weer ben ik nu ook pas voor her eerst achter de computer gekropen.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30245
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:40

Hoe ver kijk je dan terug? En pb's zal een andere gebruiker nooit zien.

HolyPope

Berichten: 3381
Geregistreerd: 25-08-11
Woonplaats: Vlak voor m'n achtertuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:47

Prrrr schreef:
Ik heb vanochtend meen ik al gereageerd. Wat me aan de reacties daarna opvalt is dat de meeste mensen best weten dat er over pb's en ow's niet met derden gecorrespondeerd wordt, maar het erop lijkt dat daaruit de conclusie wordt betrokken dat er helemaal niets gedaan wordt. Dat is jammer, maar omdat we niet aan schandpalen doen nou één keer onvermijdelijk.

Ik snap wat je bedoelt, maar het klopt niet.

Ik zie vaak zat profielen waar staat 'permanent geband.' of is dat geen schandpaal?
Ik begrijp echt wel dat het vrijwillegerswerk is, maar ik zie ook topics waar bijna niet gemod wordt en wonder ooh wonder dat gaat hardstikke goed..!

Maar oké, jullie blijven nodig.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:52

Arie, ik ben het zeer regelmatig niet eens met het beheer, en heb met de ene mod meer op dan met de andere, maar wat jij nu doet is puur stoken en alle mods over 1 kam scheren.
Niet helemaal fair imo

Daks

Berichten: 5834
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:57

ik snap niet waarom sommige ex mods met modder gooien.
Vind ik apart en raar.

En russel net als wat storm zegt. Je bent hier te gast gedraag je daar dan ook naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:15

Anoli schreef:
Of het over 1 mod gaat of niet maakt mij niet uit. Ik denk dat TS hiermee wil zeggen dat mensen zich nog eens achter de oren moet krabben of alles wel zo volgens de boktregels gaat. En waarom alle oud-bokkers die vaak met echt goede dingen en tips kwamen hier niet meer zijn...

Ook ik vind de mentaliteit en het niveau op bokt behoorlijk achteruit gaan, en hoe los ik dat op? Ik reageer vaak niet eens meer in topics, lees ze alleen even door en denk er dan het mijne van. En ik ben nu bijna alleen maar te vinden in de huiskamer, want daar kun je nog wel lachen en je mening geven.

Ik denk niet dat bokt hiervoor bedoelt is, banketstaaf in de huiskamer, en topics doorlezen maar niet meer reageren. Ik denk niet dat bokt dit voor ogen had toen de website gemaakt werd. Dus misschien wel een verkapte vraag van de TS "Bokt wat gaan jullie hier aan doen? Om te voorkomen dat bokt een soort van "lachertje" wordt onder de paardenforums? Tenminste dat haal ik uit de tekst van de TS :j



En zo is het ind bedoelt, met alleen lezen heb je ind goed gelezen. Denk dat ik mij ook maar terug trek in een huiskamer topic. Volgens mij is bokt zo langzamerhand ook alleen maar daar nu nog voor bedoelt...

Dit soort topics trekken ook altijd weer wannaby-moddies aan en zij die volledig langs de kern van de post heengaan om steeds weer dezelfde propaganda te gaan verkondigen. Het gaat mij dus niet om het feit of modden moeilijk of makkelijk is, of je het vrijwillig doet, maar de vrijheid in het interpreteren en hanteren van de regels....als er nieuwe modjes geworven moeten worden, dan is het onderhand ook eens tijd om heel de langzitters eens te verversen om de boel fris te houden...dan worden die regels ook geen eigen wetboek....

Maar ind het is de zoveelste keer dat ik in topics beland waar het boktbeleid gruwelijk te kort schiet. Het zal mij allemaal jeuken.....

Lang leve de dierenmishandeling...

Storm

Berichten: 20859
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:20

Had je zelf ook graag mod willen worden? Volgens mij wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:22

Daks schreef:
ik snap niet waarom sommige ex mods met modder gooien.
Vind ik apart en raar.

En russel net als wat storm zegt. Je bent hier te gast gedraag je daar dan ook naar.



Met mijn gedrag is nl helemaal niks mis mee, en als ik te gast ben ergens dan wil ik graag als gast behandeld worden. Dat ik dan op zo een feestje iemand tegen kom die vind dat ik niks mag zeggen en daar eens even zijn strepen voor gebruikt, heeft alles te maken met het feit dat je als gast geen gast mag zijn..en dat is waar bkt sl veel te lang mee bezig is.

DAks als je niet weet waar die klepel hangt, dan mag jij mij kennelijk aanvallen om mij nu de de grond in te trappen om mij een zogenaamd verkeerd gedrag aan te meten, maar ik mag volgens de regels mijn verweer niet in deze bewoording geven....want als de moddies hun werk doen, krijg ik nu een pb en dst is waar ik over val...

Ik geef overal mijn menig op een heel normale manier, niks geen onbeschoft gedrag of wat dan ook...maar geef hem wel. Ook als het uit de eerste hand is nav den zeer serieuze zaak....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:23

Daks, we zijn te gast, maar zonder users echt geen forum hoor :n
In de Efteling ben ik ook te gast, en daar baal ik ook als iemand iets wel mag wat ik niet mag, en dat zal ik dan ook bij de organisatie aan geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:25

Storm schreef:
Had je zelf ook graag mod willen worden? Volgens mij wel.




Kijk dit bedoel ik nu....jij vast en zeker?


Mijn timing is iets verkeerd, kennelijk wordt mijn topic gezien om even op te vallen bij het modteam....nou storm mijn zegen heb je hoor. *\o/*

Daks

Berichten: 5834
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:29

Dus stef als jij naar die organisatie stapt en ze werken het naar jou mening niet goed af blijf jij dan ook iedere keer maar tegen de organisatie trappen.

Russel de grond in trappen nee dat doe ik zeker niet.
Maar hoe vaak heb jij nu al je ongenoegen geuit tegen de modjes?
Kan me heel vaak topics over bokt herrineren waar jij ook lekker uitgebreid tegen het boktbeleid aan zit te trappen.

In mijn ogen is dit weer een topic om je gelijk te halen. Laat het gaan of ga met je klachten naar het beheer. Maar iedere keer topics openen lijkt me ook niet nodig toch?

Storm

Berichten: 20859
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:30

Dat gast-gebeuren kwam bij mij vandaan hoor.

Ik ben blij toe dat Russel bij mij geen gast op mijn feestje is, ik had je een schup onder je kont naar buiten gegeven. Een gast hoort zich te gedragen en niet de gastvrouw of gastheer zwart te maken terwijl je lekker je gebakje eet. Als iets je niet bevalt, dan kun je het gat van de deur vinden en buiten je gebakje verder opeten.

edit; heb net Russel haar posts eens nagelezen, al jaaaren geen positief woord met over welke mod dan ook. Ik raad je echt aan om jezelf eens wat beter onder de loep te nemen, ik denk dat je de schuld eens ergens anders moet zoeken.
Laatst bijgewerkt door Storm op 19-08-12 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:32

Kennelijk is er altijd weer een aanleiding en kennelijk is er nooit iets in veranderd.

Iedereen weer dat als je lang geneog op een positie zit waar je macht hebt dat macht dan een eigen fiets gaat worden...als mod zijn vrijwillig is, dan is roulering op zijn plaats.....als jij dan moddie zou zijn daar, dan hoef ik allen maar jouw moddietijd uit te zitten en krijg ik daarna weer een eerlijke kans van posten....tenminste daar gaan we dan maar van uit......en zo blijft bokt gewoon bokt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:36

Storm schreef:
Dat gast-gebeuren kwam bij mij vandaan hoor.

Ik ben blij toe dat Russel bij mij geen gast op mijn feestje is, ik had je een schup onder je kont naar buiten gegeven. Een gast hoort zich te gedragen en niet de gastvrouw of gastheer zwart te maken terwijl je lekker je gebakje eet. Als iets je niet bevalt, dan kun je het gat van de deur vinden en buiten je gebakje verder opeten.

edit; heb net Russel haar posts eens nagelezen, al jaaaren geen positief woord met over welke mod dan ook. Ik raad je echt aan om jezelf eens wat beter onder de loep te nemen.



Kijk en ik ben blij dat jij geen moddie bent en als je dan eindelijk toch moddie bent geworden, dan is het logisch te weten dat ik van jouw ook een bep. Behandeling mag verwachten, want storm wij zijn beiden lang genoeg bokker om elkaar te kennen en lang genoeg op deze wereldbol aanwezig om nu toch te snappen hoe het werkt? Je bent nl heel helder, want zo werkt het nu net op bokt.

Overigens is een moddie ook te gast op bokt, sta jij daar wel bij stil?

xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: Klachten over moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:44

pff waarom altijd die negativiteit over de mods.
Ben me toen ik net op bokt begon (als vreselijke oer penny met de meest wonderbaarlijke verhalen) een aantal keer kapot geschrokken als ik weer een berichtje van een mod had, vond dat telkens zo raar.
Maar achteraf natuurlijk volledig terecht.
Tegenwoordig post ik niet zoveel meer maar toen ik dat wel nog deed (en niet zo vreselijk penny meer was) heb ik nooit problemen gehad met een mod voor zover ik weet.
En zo ja, dan was het toch echt míjn schuld.

Natuurlijk is bokt niks zonder de gebruikers maar dat betekent toch niet dat ze alles maar moeten pikken?\
Bovendien heb ik bij sommige mensen echt het idee dat ze de mods toch áltijd te slap of juist weer te streng vinden, net zoals het hun uitkomt. Lekker makkelijk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 22:45

Storm: oh, sorry hoor....

Daks: wat is ergens tegenaan trappen?
Helaas wordt mee denken niet al te vaak gewaardeerd, is het dan trappen?

Negitiviteit? Neuh.
Kritisch ? Jazeker!
Maar ook kritisch ligt euh, gevoelig ;)

Been there, done that. Kan het met een aantal teamleden prima vinden, met een aantal niet, en het gros kan ik niet eens bij naam noemen.
Maarja, dan komt er weer een of andere beslissing (of juist niet ;) ) en dan denk ik: oh oh, das nie handig nie :n
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 19-08-12 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt