hey allemaal, ik heb even een vraagje, ik wil een topic openen en daarin foto's en filmpjes van mijn training in dresuur en springen.
alleen ik weet niet echt hoe dat moet, ik weet wel dat je foto's via tinipic, kunt plaatsen maar ik zie ook foto's die staan al in de topic, en dus niet via een link, datzelfde geld ook voor de filmpjes
wie wil mij even helpen??
quartel
Geplaatst: 17-08-12 13:05
heb je ze al op een fotoalbum online staan??? staan de films al op youtube???
als je op youtube je film afspeelt krijg je onder je film de knop delen. druk daarop en dar verschijnt er een blauwe link. Die zet je onder je copieerknop en die link zet je in de topic. Heb je de link staan dan m,aak je die blauw en klik je op "video" links bovenaan je pagina. Dan heb je je film er op staan.
foto........ga naar je fotoalbum. klik je foto aan met je linker muisknop Ga naar eigenschappen en copieer daar het aangegeven adres. Die zet je via je copieerknop in je topic.....maakt m blauw en klikt op IMG. Dan heb je je foto er direct op staan. wel even de foto verkleinen of vergroten naar het juiste aantal picsels
xsarinax
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 13:12
laat maar, ik heb het al gevonden! bedankttt
Laatst bijgewerkt door xsarinax op 17-08-12 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt
quartel
Geplaatst: 17-08-12 13:12
als je het doet zoals ik je vertelde dan staat het er gewoon in
Sjors
Geplaatst: 17-08-12 13:17
xsarinax schreef:
sjors, dat bedoelde ik juist niet ik weet wel hoe het moet via een link, maar ik zie topics waarin je niet op een links hoeft te klikken de foto staat er al gewoon in!