Kan aan mij liggen, maar ik irriteer me er regelmatig aan, en zulke posts heb ik dan niet eens meer zin in om ze af te lezen. Als mensen dan geïrriteerd raken omdat je niet hun hele post gelezen heb, denk ik ook bij mezelf van ja zet dan je tekst maar normaal neer zodat het iig normaal gelezen kan worden, en dat lezers geen moeite hoeven te doen om de post normaal te kunnen lezen.
bokt regels schreef:De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Nu weet iedereen wel dat aanpassingen bij die kleine tekst nooit zal gebeuren door mods, dus kan bokt niet idiotproof gemaakt worden zodat de tekst niet kleiner gemaakt kan worden dan een bepaalde hoeveelheid. (kleinst mogelijke ongeveer dit)
Zodat het normaal te lezen is zonder te hoeven kopiëren en plakken.