slotje ipv verplaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

slotje ipv verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 10:31

Wat me regelmatig opvalt is dat topics gesloten worden door mods als ze in het verkeerde forum staan. Andere keren wordt het topic gewoon verplaatst. Bijvoorbeeld dit topic [ITP] Fotoshoot met Selena wordt gesloten omdat het blijkbaar verkeerd staat.

Waarom wordt het ene topic gesloten en het andere gewoon verplaatst? Is dat bij fototopics lastiger dan bij gewone topics?

Nayomie

Re: slotje ipv verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:47

Van ITP naar JITP wordt niet geplaatst had ik me laatst laten vertellen.

dancer_

Re: slotje ipv verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:48

Das best apart, want van JITP naar ITP verplaatsen ze wel :j

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 12:01

Als het gaat om een topic over een halster dat per ongeluk bij [RUI] is geplaatst, dan wordt dit topic gewoon verplaatst. TIP: Als het je opvalt dat in jouw ogen ergens iets niet goed staat, dan zijn mods ook altijd blij met een TeM waarin je aangeeft dat iets op de verkeerde plek staat! :)

Over het algemeen worden topics die verkeerd staat dus gewoon daar neergezet waar ze horen. Zo blijft het forum overzichtelijk en weet je ook waar je moet kijken als je op zoek bent naar specifieke informatie.

Over het sluiten van topics van gebruikers t/m 15 jaar op ITP heeft Neonlight laatst al iets gezegd: Neonlight @ [FZ] waarom het ene wel verplaatst en het andere niet?

Neonlight schreef:
Over dat topic op ITP kan ik wel iets over zeggen. Er is nu eenmaal de regel dat gebruikers t/m 15 jaar hun topics op JITP moeten plaatsen. Dit is gedaan omdat ITP te druk was, en om de druk er af te halen en topics langer op de 1ste pagina te houden is er gekozen voor deze scheiding.
Echter zijn er een boel jeugdige bokkers die menen dat die regel niet voor hun geldt, of dat JITP minderwaardig is. Deze blijven hun topics op ITP plaatsen, in de hoop dat het niet gezien wordt. Daarom is de keuze gemaakt tot het sluiten van deze topics. De gebruikers moeten zelf dan de moeite doen om een nieuw topic te openen op JITP (en Jolliegirl onthult al de truc om dit toch makkelijk te kunnen doen ). Als wij deze topics verplaatsen blijven betreffende gebruikers toch gewoon op ITP posten. Het ergste wat ze dan kan gebeuren is dat wij het verplaatsen, en de volgende keer proberen ze het weer. Want ze hebben er zelf dan ook geen last van.
Dit is eigenlijk zo'n beetje de uitzondering van bokt, doorgaans worden de topics wel verplaatst.