Hoe nu verder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shellyke

Hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 17:46

Ik heb het volgende topic [BEU] WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin met gemengde gevoelens gevolgd. Nu het topic is gesloten zijn er 2 reacties van Ibbel bij gekomen, waarvan 1 met de volgende zin erin. Daarnaast is besloten dat Bedouin een advertentieverbod krijgt om dezelfde zwaarwegende bovengenoemde redenen. Nou vraag ik me toch serieus af of dit de enige sanctie is die naar Bedouin is gegaan want zoals we hebben kunnen lezen zit te verder nog gewoon op Bokt oa in een huiskamertopic en kan zij wie zij wil voor haar karretje spannen. Word zij daar gecontroleerd of zij daar mogelijk mensen aanzet om haar bedrijf te promoten of laat Bokt het hier verder bij? Volgens de regels van Bokt word er ook niet op pb's gemodereerd dus ook hier kan Bedouin nog steeds klanten werven. Dit is imo een zeer kwalijke zaak. Hoe gaat Bokt hier nu verder mee om?

slimmerik

Re: Hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:01

Sterker nog. Ze maakt nog steeds reclame in haar profiel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:06

Waarom mag zij niet gewoon blijven posten in een HKtopic op bokt?
Omdat haar man de fout inging?

Dat advertentieverbod snap ik, maar verder is zij gewoon een normale gebruiker van bokt net als jij en ik.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:27

Ondanks dat ik begrijp dat er vraagtekens zijn omdat veel bokkers dit verhaal gevolgd hebben wordt het hoe en wat met Bedouin verder niet met andere bokkers besproken. We hebben alle informatie gegeven die we kwijt konden en daar blijft het ook bij. Wat er tussen Bedouin en de moderators is besproken blijft tussen deze twee partijen.
Omdat het daarnaast ook niet de bedoeling is om andere bokkers op deze manier te bespreken of om de discussie uit een ander topic nog eens dunnetjes over te doen ga ik dit topic op slot zetten.